قدس انلاین : فرمانده انتظامی مشهد از دستگیری خانم جوانی خبر داد که از متقاضیان استخدام در مشهد کلاهبرداری می کرد.

کلاهبرداری کارمند بیمارستانی درمشهد به بهانه استخدام

به گزارش خبرنگار قدس انلاین ، سرهنگ «اکبر آقا بیگی» گفت: در پی تماس تلفنی سه خانم جوان و مدیر یک شرکت از فردی که به بهانه استخدام افراد در مراکز بیمارستانی کلاهبرداری کرده بود، تحقیقات پلیسی آغاز شد.

وی افزود:‌ بررسی‌های اولیه تیم دایره تجسس کلانتری احمد آباد مشهد حاکی از آن بود که این خانم با جعل عنوان کارشناس یک شرکت کاریابی از این سه خانم جوان مبلغ 2 میلیون و ششصد و پنجاه هزار تومان دریافت کرده است.

سرهنگ آقا بیگی اظهار داشت: ماموران کلانتری احمد آباد پس از کنترل و مراقبت‌های نامحسوس، این خانم جوان که در یکی از مراکز بیمارستانی مشهد، مشغول به فعالیت بود را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.

وی افزود: متهم که در برابر شواهد و ادله موجود راهی جز بیان حقیقت نمی‌دید، به کلاهبرداری با بهانه استخدام و کاریابی از شاکیان پرونده اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی مشهد با اشاره به این مطلب که تحقیقات از متهم پرونده برای کشف دیگر اقدامات مجرمانه او ادامه دارد، به شهروندان و به خصوص جوانان توصیه کرد: مراقب باشند و فریب چرب زبانی افراد غریبه‌ای که به بهانه استخدام و کاریابی، تسهیلات ویژه و وام‌های بانکی، فروش آپارتمان، شراکت در فعالیت‌های اقتصادی و... در مراکز مختلف و حتی تاکسی و اتوبوس به دنبال سوزه برای کلاهبرداری می‌گردند را نخورند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.