کرج- با اجرای طرحی از طریق سامانه سامد فرمانداران شهرستان های استان البرز پاسخگوی مطالبات وخواسته های شهروندان این استان در شهرستان های مختلف می شوند.

سامانه «سامد» پل ارتباطی فرمانداران البرز و شهروندان می شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سامانه الکترونیکی ارتباط مردمی و دولت  با شماره تلفن ۱۱۱ با هدف پاسخگویی به مطالبات و خواسته‌های مردم استان البرز سال ۹۵ در سفر استانی رییس جمهور به البرز افتتاح شد.

این سامانه آماده دریافت شکایات، گزارشات، انتقادات، طرح‌ها و ایده‌ها و درخواست‌های مردم استان البرز است وحال در اقدامی دیگر فرمانداران شهرستان های استان البرز بدون واسطه پاسخگوی درخواست های مردمی طبق یک جدول زمانبندی خواهند بود.

مدیر کل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری البرز در این ارتباط  گفت: طرح پاسخگویی فرمانداران البرز از طریق سامانه سامدبه به منظور پاسخگویی مستقیم به مردم در در محل سامد استانداری آغاز شده است.

امیر حسین اسکندری افزود: این طرح از روز دوشنبه گذشته با حضور فرماندار شهرستان فردیس وپاسخگویی از طریق سامانه سامد  آغاز شد ودر ادامه دیگر فرمانداران البرز در این برنامه مشارکت خواهند داشت.

وی ادامه داد:براین اساس، فرماندار شهرستان نظرآباد در روز یکشنبه ۱۳ خرداد ۹۷، فرماندار ساوجبلاغ ۲۰ خرداد ۹۷ و فرماندار شهرستان کرج نیز در روز یکشنبه مورخ ۲۷ خرداد سال جاری از طریق خطوط ارتباطی سامانه سامد پاسخگوی خواست های مردمی هستند.

این مسئول افزود: برنامه ارتباط مردمی فرمانداران از ساعت ۱۰.۳۰دقیقه صبح آغاز می شود و تا ساعت ۱۲ ظهر ادامه خواهد داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.