ایلام- مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام گفت: بهره برداری از ساختمان موقوفه آیت اله حیدری ایلام در انتظار نتیجه استعلام سازمان اوقاف کشور است.

بهره برداری از ساختمان وقفی آیت اله حیدری ایلام در انتظار موافقت سازمان

حجت الاسلام حسن شهیدی روز سه شنبه در گفتگو با قدس آنلاین، با بیان اینکه بهره برداری از ساختمان وقفی مسمی به نام آیت اله حیدری به نهادهای مختلف واگذار خواهد شد، اظهارداشت: بهره برداری از این ساختمان کاملاً برای کارهای عام المنفعه خواهد بود و طبقه همکف این ساختمان، بعنوان مسجد فعالیت خواهد داشت.

وی به استقرار کتابخانه و دفتر مدیریت حوزه های علمیه خواهران استان در این ساختمان اشاره کرد و افزود: طبقه دوم برای استقرار کتابخانه عمومی در نظر گرفته شده و طبقه سوم نیز در اختیار مدیریت حوزه های علمیه خواهران قرار خواهد گرفت.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام به بررسی پرونده این ساختمان در سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، بیان داشت: پرونده این ساختمان در معاونت های مختلف سازمان در دست بررسی است و پس از موافقت مسئولان سازمان، بر اساس تفاهم نامه در اختیار بهره بردار قرار خواهد گرفت.

حجت الاسلام حسن شهیدی یادآور شد: استفاده بهره برداران از این ساختمان، منوط به ارائه نتیجه سازمان است و اگر سازمان با درخواست ما موافقت نکند، بهره برداری از ساختمان واگذار نخواهد شد.

گفتنی است ساختمان وقفی آیت اله حیدری در بلوار امام خمینی (ره) ایلام واقع شده و زمین آن با کمک های مردمی خریداری شده و با استفاده از اعتبارات دولتی ساخته شده و از ۲۱ بهمن ماه ۹۶ تاکنون در انتظار واگذاری به بهره برداران است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.