همدان - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از صدور ۵ هزار و ۸۰۰ کارت معاینه فنی ناوگان حمل و نقل جاده ای پارسال در استان خبر داد.

بیش از ۵ هزار کارت معاینه فنی ناوگان جاده ای در  استان صادر شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل ازروابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، محمد رودباری در گفتگویی اظهار داشت: در سال ۹۶ پنج هزار و ۸۰۰ هزار خودرو از مراکز معاینه فنی استان همدان برچسب معاینه فنی دریافت کرده‌اند،

وی افزود: در بحث شرکت‌های امدادخودرو نیز، پارسال افزون بر ۳۰ دستگاه ناوگان امدادی فعال در این بخش در قالب چهار شرکت امداد خودرو از طریق سامانه جامع ناوبری برخط (GPS) پایش شدند.

مدیرکل راهداری استان همدان همچنین به معاینه فنی صادر شده توسط مراکز مکانیزه معاینه فنی سنگین استان اشاره و خاطرنشان کرد: در سال گذشته ۶۷ هزار و ۹۲ وسیله نقلیه سنگین به مراکز مکانیزه معاینه فنی استان مراجعه کردند که از این تعداد ۵۸ هزار و ۲۰۴ وسیله نقلیه یعنی ۸۵.۸ درصد قبول شدند.

رودباری اضافه کرد: مراکز معاینه فنی خودرو های سنگین به منظور دستیابی به اهداف ارتقاء ایمنی، حفظ محیط زیست از آلودگی، کاهش ترافیک ناشی از نقص فنی خودرو در جاده ها در بخش حمل و نقل عمومی فعالیت می کند.

وی بیان داشت: نظارت بر چگونگی عملکرد این مراکز نیز به شکل مستمر از سوی مسئولان اداره کل انجام می شود و در صورت نیاز به تعویض دستگاه ها و یا بهره گیری از افراد متخصص تذکرات لازم به مدیران شرکت ها داده می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.