مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: متاسفانه هواداران استقلال به جای اعتمادبه ما از یک دلال حمایت می کنند و برخی هم دوست ندارند تیام در استقلال بماند.

افتخاری:به باشگاه الکویت تذکر دادیم، برخی دوست ندارند تیام در استقلال بماند

به گزارش قدس آنلاین،  رضا افتخاری در خصوص آخرین وضعیت این تیم و شرایط تیام اظهار داشت: طبیعی است وقتی مسابقات تمام می‌شود حاشیه‌ها زیاد می‌شود. متأسفانه یکسری خبرنگاران اخباری برای مخابره کردن ندارند و بحث تیام را بزرگ می‌کنند، در صورتی که این حرف و حدیث‌هایی که شنیده می‌شود نادرست است و واقعیت ندارد. زمانی که ما با این بازیکن در حال مذاکره هستیم نمی‌توانیم همه چیز را مطرح کنیم یا میان مذاکره بخواهیم خبری را مخابره کنیم. کسانی هستند که علاقه ندارند تیام در باشگاه حضور داشته باشد؛ چراکه به نفع‌شان نیست. مخفیانه با او مذاکره می‌کنند تا به باشگاه لطمه بزنند. در این چند وقت ما سکوت کردیم و هیچ چیز نگفتیم.

وی در ادامه گفت: در خصوص داستان تیام باید بگویم یکسری افراد که ایرانی هم هستند به دنبال منافع خودشان هستند تا شرایطی را ایجاد کنند که تیام به تیم دیگری منتقل شود. زمانی که او به کویت رفت با ما در تماس بود و گفت می‌خواهم به خانواده‌ام سر بزنم و آنها را به مکه ببرم. بعد از آن ما متوجه شدیم که از طریق یک دلال با تیم الکویت در حال مذاکره است. زمانی که مطلع شدیم، خیلی زود مذاکره را قطع کردیم، در صورتی که به او وعده و وعیدهایی هم داده بودند که عملی نشد. بعد تیام با ما صحبت کرد و متوجه شد که این مذاکره کاملاً‌ دروغ است. ما به باشگاه الکویت تذکر دادیم که با ما مذاکره کند؛ چراکه تیام بازیکن ما محسوب می‌شود و با ما قرارداد دارد. بعد از این اتفاق تیام تصمیم گرفت به سنگال برود، ما هم برای او بلیت تهیه کردیم که به استراحت برود.

افتخاری در ادامه تأکید کرد: همه جای دنیا مرسوم است که قرارداد باید دوطرفه باشد، ما باید برای اینکه یک بازیکن باکیفیتی را جذب کنیم، شرایطی را برای بازیکن مهیا کنیم تا بتوانیم او را جذب کنیم و از او استفاده کنیم. ما باید منافع باشگاه استقلال را هم درنظر بگیریم. نمی‌توانیم به هر قیمتی بازیکن را به دست بیاوریم که به باشگاه لطمه بخورد.

مدیرعامل باشگاه استقلال در ادامه گفت: صحبت من با هواداران استقلال است، اگر به ما اطمینان دارند و معتقدند ما کارمان را بلدیم اجازه دهند تا با آرامش در پنجره نقل و انتقالات فعالیت کنیم تا بازیکنان مدنظر باشگاه را جذب کنیم. اگر اطمینان ندارند، این حجم فشار و اعتراض باعث می‌شود که ما با آرامش کار نکنیم و این به نفع باشگاه نیست. ما به اندازه کافی تجربه داریم که بخواهیم در خصوص بازیکن مذاکره کنیم. متأسفانه در صفحات مجازی یک سری افراد صحبت‌هایی را مطرح می‌کنند، در صورتی که این‌طور نیست. برای مثال؛ شنیده شده است چند بازیکن مدنظر باشگاه استقلال است، در صورتی که ما اصلاً با این بازیکنان مذاکره نکرده‌ایم، فقط می‌خواهند نرخ را بالا ببرند و از اسم استقلال استفاده می‌کنند تا به تیم دیگری منتقل شوند. ما با بازیکنان مدنظر شفر مذاکره می‌کنیم تا با آنها به جمع‌بندی برسیم، اما هرگز با چنین بازیکنانی مذاکره نکردیم. هواداران صبور باشند و بگذارند ما کارمان را انجام بدهیم.

افتخاری در ادامه گفت: از قول تیام مطلب فارسی در صفحات مجازی منتشر می‌شود، در صورتی که او فارسی بلد نیست. خود او هم تعجب کرده بود. به او گفته‌اند تا این مطلب را در صفحه مجازی‌اش بگذارد، حتی قبل از بازی با ذوب‌آهن آن تیام را ترساندند و گفتند تو ممنوع‌الخروج هستی، در صورتی که او کاملاً پاداشش را دریافت کرده و حتی آپشن‌های مدنظرش را گرفته است و هیچ مشکلی ندارد. مالیات او برعهده باشگاه است که او این را هم انجام می‌دهد، اگر ممنوع‌الخروج بود چطور از کشور خارج شد؟ هواداران استقلال نباید فریب این افراد را بخورند که فقط به دنبال این هستند برای استقلال حاشیه درست کنند. من به عنوان مسئول باید حرف بزنم و هواداران باید به صحبت‌های من اطمینان داشته باشند،‌ چرا باید صحبت‌های افرادی را گوش کنند که فقط به دنبال حاشیه‌سازی هستند؟

مدیرعامل باشگاه استقلال در ادامه گفت: مگر ما سال گذشته در نقل و انتقالات عملکرد ضعیفی داشتیم، توانستیم چند بازیکن خوب جذب کنیم، ۷ بازیکن از استقلال به تیم ملی دعوت شد که در نهایت ۴ بازیکن در جام جهانی حضور دارند. ما بهترین بازی‌ها را انجام دادیم، بهترین عملکرد را با سرمربی خوبمان داشتیم. چرا هواداران نگران هستند و چرا یک دلال، هواداران استقلال را تحریک می‌کند؟ هواداران استقلال به جای اینکه از ما حمایت کنند از یک دلال حمایت می‌کنند. مطمئناً بعد از اینکه با تیام صحبت کردم، راجع‌به این افراد شفاف‌سازی خواهم کرد و کسانی که به دروغ راجع‌به استقلال صحبت می‌کنند، افشا می‌کنم که چه کسانی هستند که شناسایی شوند، هواداران باید از استقلال حمایت کنند. قرارداد بازیکنان استقلال نسبت به ۱۰ سال پیش کاملاً تغییر کرده است. ما نسبت به گذشته عملکرد بهتری در بخش نقل و انتقالات و بستن قرارداد داریم.

وی ادامه داد: باید بدانیم که برخی از مدیر برنامه‌ها به دنبال خدمت به کشور و باشگاه ما نیستند و به دنبال منافع شخصی خود هستند. آنها سرمایه‌های کشور را خارج می‌کنند تا پول بگیرند. هوادار باید بفهمد که ما از کجا می‌خوریم اما متأسفانه به جای دلالان به مدیرعامل یا توفیقی گیر می‌دهند.ما نمی‌خواهیم فضا متشنج شود و می‌خواهیم در آرامش کار را پیش ببریم، اما هواداران باید به ما اعتماد کنند چون ما کار را به صورت تخصصی بلد هستیم و به حرف کسی هم توجه نکنند. حالا اینکه در یک سایتی چیزی نوشته می‌شود واقعیت ندارد اما به هر حال ما همه چیز را نمی‌توانیم بگوییم.

مدیرعامل استقلال تصریح کرد: ما نمی‌خواهیم لطمه بخوریم اما به موقع اخلال‌گران را معرفی می‌کنیم تا هواداران آنها را بشناسند و بدانند که چه کسانی با بازیکنان ما چطور رفتار کردند،‌ما مشکلی با بازیکنان‌مان نداریم و بازیکنان هم می‌دانند که جایی برای‌ آنها بهتر از استقلال نیست چرا که به موقع پول گرفتند و بهترین امکانات مثل هتل و اردو را با سختی برایشان فراهم کردم. بازیکنان ما به خوبی مسائل را می‌فهمند اما بازیکنی که اختیارش دست دلال است مشکل خودش است و مشکل ما نیست. در فوتبال ایران بازیکنان خوب زیاد داریم که بتوانیم آنها را جایگزین کنیم و کسی را به زور نگه نمی‌داریم. هر کسی احترام گذاشت و در استقلال ماند قدمش روی چشم ما اما هر کسی هم که دوست ندارد می‌تواند برود. بازیکن باید به میل خودش اینجا بماند. همین حالا بازیکنی پیش من آمده و می‌گوید چون استقلال را دوست دارم سفید امضا می‌کنم و شما برای من تصمیم بگیرید. حالا اسمی از کسی نمی‌برم اما ما بازیکن اینطوری می‌خواهیم که مثل خود ما بی‌چشم‌داشت کار کند.اینجا برای خود ما جز دردسر چیزی ندارد و بازیکن هم باید با این دید اینجا بیاید.

افتخاری در خصوص آخرین وضعیت پادووانی هم اظهار داشت: من دیروز به عیادت او رفتم و شرایطش خیلی بهتر از قبل شده است او روی پای خودش ایستاد و این نقطه امید است که شرایطش بهبود پیدا کند و ما همه جور امکانات در اختیارش می‌گذاریم.

وی در خصوص اینکه آیا استقلال در سوپرجام شرکت خواهد کرد یا خیر، گفت: باید با شفر در این باره صحبت کنم تا ببینیم چه می‌کنیم.

وی در خصوص وضعیت آکادمی استقلال خاطرنشان کرد: نفرات جدید به آکادمی اضافه می‌شوند تا به صادق ورمزیار کمک کنند به هر حال آکادمی سرمایه باشگاه استقلال است و باید به آن توجه کرد چرا که در اینجا بازیکن ساخته می‌شود و به استقلال اضافه خواهد شد.

مدیرعامل استقلال در خصوص اینکه چه برنامه‌هایی در پیش است تا اتفاقاتی مثل تداخل دو تمرین بین گودرز حبیبی و صادق ورمزیار اتفاق نیفتد، افزود: جلسه‌ای برگزار شده تا بین حبیبی و ورمزیار هماهنگی صورت بگیرد تا دیگر شاهد ناهماهنگی نباشیم و مشکلی پیش نیاید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.