کرج - رئیس ستاد قدس و انتفاضه استان البرز بابیان اینکه جبهه مقاومت درانتظار حمایت مردم ایران است، گفت: دشمنان نظام در صدد ایجاد نفاق دربین آحاد مرد و عدم برگزاری جشن چهلمین سال حاکمیت نظام جمهوری اسلامی هستند.

جبهه مقاومت در انتظار حمایت مردم ایران است/ تلاش دشمن برای ایجاد نفاق در بین مردم

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حجت الاسلام محمد حسین روحی یزدی صبح امروز یکشنبه در نشست خبری ستاد هماهنگی برگزاری روز قدس و انتفاضه استان البرز، با بیان اینکه در تمام استان ها یک شورای سیاست گذاری و راهبردی برای برگزاری چهلمین سالگرد پیروزی جمهوری اسلامی ایران و مراسم راهپیمایی روز قدس تشکیل شده است، گفت: ریاست برگزاری این مراسم در البرز برعهده نماینده ولی فقیه در البرز ودبیر خانه آن در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.

وی افزود: علیرغم اینکه دشمنان نظام در صدد ایجاد نفاق دربین آحاد مرد و عدم برگزاری جشن چهلمین سال حاکمیت نظام جمهوری اسلامی هستند و دراین راستا اسرائیل غاصب به رئیس جمهور آمریکا توصیه کرده این فرصت را به ایران ندهد تا نظام جمهوری اسلامی چهلمین سال حاکمیت خود را درک کند.

رئیس ستاد قدس و انتفاضه استان البرز با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری فرموده اند به دلیل محکم شدن نظام مراسم باشکوهی در غالب چهلمین سالگرد جمهوری اسلامی در سراسر کشور برگزارشود، افزود: با تشکیل کارگروه هایی برای برپایی نمایشگاهی که بتواند دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی را به نمایش گذاشت، ایجاد شد.

وی در بخشی دیگر از سخنانش درخصوص اهمیت مراسم روز جهانی قدس و حساسیت برگزاری این مراسم، افزود: بر اساس چندین مولفه مراسم روز جهانی قدس بایستی باشکوهتر برگزار شود.

روحی یزدی با اشاره به انتقال سفارت آمریکا به قدس شریف و شروع انتفاضه جدید مردم فلسطین هچنین پیروزی جبهه مقاومت در لبنان و عراق در انتخابات، اقتدار مردم یمن در برابر کشور مهاجم عربستان سعودی که ناجوانمردانه به این کشور حمله کرده است، خاطرنشان کرد: اهمیت راهپیمایی روز قدس امسال بیش از گذشته خود را نشان خواهد داد.

وی حضور نسل جدید جوانان فلسطین در مقابله با صهیونیست از دیگر مولفه مهم برگزاری باشگوه تر این راهپیمایی با حضور هر بیشتر نوجوانان دراین مراسم دانست و گفت: امروز نسل جدید درفلسطین با وجود اینکه ۷۰ سال پیش در حمله اسرائیل به فلسطین اشغالی نبودند اما با ایمان و اعتقاد راسخ در صحنه حضوردارند.

رئیس ستاد قدس و انتفاضه استان البرز با بیان اینکه جبهه مقاومت درانتظار حمایت مردم ایران است، گفت: مردم ایران با حضور خود اعلام می کنند در ایستادگی و بیداری اسلام در تمام دنیا آمادگی کامل دارند و با حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس باردیگر اراده ملت ایران را در احقاق حقوق مظلوم به رخ جهانیان خواهد کشید.

وی ادامه داد: راهپیمایی روز قدس درروز جمعه ۲۳ ماه مبارک رمضان مصادف با ۱۸ خرداد ساعت ۱۱ شروع و حرکت از مسیرهای تعیین شده به سمت مصلای نماز جمعه  در شهرهای مختلف خواهد بود.

روحی یزدی با اشاره به برنامه هایی که درمسیر راهپیمایی برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: دراین راهپیمایی مسیر های کوتاه تری برای روزه داران در نظر گرفته شده است و شهرداری کرج ۲ تونل مهربانی در مسیر راهپیمایی مستقر کرده و اداره کل ورزش و جوانان با حضور ورزشکاران دراین مراسم برنامه های ورزشی اجرا خواهد کرد.

وی گفت: حضور ایستگاه های فرهنگی برای کودکان و نوجوانان و اجرای نمایش در طول مسیرراهپیمایی نیز برگزار خواهد شد.

روحی یزدی در بخشی دیگر از سخنانش به برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی (ره) در استان البرز اشاره کرد و گفت: این مراسم روز یکشنبه ۱۳ خردادماه جاری ساعت ۱۰تا ۱۲ صبح درمسجد رسول اکرم (ص) با حضور احاد مردم برگزار خواهد شد.

وی در پایان افزود:در این مراسم دکتر شیخ الاسلام مشاور وزیر امورخارجه و معاون امور بین الملل مجمع تقریب مذاهب درخصوص بزرگداشت سالگرد ارتحال امام راحل و ۱۵ خرداد سخنرانی خواهد کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.