بشرویه- شهردار بشرویه گفت: ۷ محله در شهرستان بشرویه تحت حمایت ستادبازآفرینی شناسایی شده که شامل محله های سرپل، حجت، قلعه نو،مقری،ملاسعدی،میان ده و دیوار شهربند است.

شناسایی و معرفی ۷ محله تحت نظر ستادبازآفرینی در بشرویه

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بشرویه ، ۳۰درصد اعتبارات دستگاه های عضوستاد بازآفرینی بشرویه به محلات هدف تخصیص یابد.

"حسین بلالی" ظهر امروز در نشست اعضای ستاد بازآفرینی شهرستان بشرویه با اشاره به شناسایی و معرفی ۷ بافت بافت فرهنگی و تاریخی  خاطر نشان کرد: ۷ محلات در شهرستان بشرویه تحت حمایت ستادبازآفرینی شناسایی شده که شامل محلات: سرپل،حجت،قلعه نو،مقری،ملاسعدی،میان ده و دیوار شهربند است.

شهردار بشرویه افزود: طبق مصوبه ستاد، ۳۰درصد اعتبارات دستگاه های عضو ستاد بازآفرینی باید در محلات هدف در برنامه های مختلف هزینه شود.

وی تصریح کرد: دولت جهت ایجاد مشوق های لازم،برنامه های مختلفی را در محلات هدف در نظر دارد که برنامه ها در حوزه های عمرانی فرهنگی ، بهداشتی، آموزشی و... در نظر گرفته می شود.

بلالی با تاکید بر اینکه برنامه ها باید بررسی شود گفت: باید با بررسی دقیق برای نیاز محلات هدف ،برنامه ریزی کرد تا بتوانیم گزارش و عملکرد متناسبی را ارایه دهیم.

شهردار بشرویه تصریح کرد: نیازهای محلات هدف در حوزه های مختلف توسط دستگاه های عضو ستاد شناسایی و به تفکیک محلات ارایه شود تا بتوانیم طبق آن اعتبارات خوبی جذب کنیم.

در ادامه این نشست فرماندار بشرویه  با تاکید بر ارائه برنامه های دستگاه ها به صورت کوتاه مدت و بلند مدت بیان کرد: دستگاه های اداری عضو ستاد بازافرینی باید برنامه های خود را در قالب نوع کوتاه مدت و بلند مدت مشخص کرده و به ستاد اعلام کنند.

علی رضا زمان زاده افزود:اعتبارات  بر اساس عملکرد و انجام تعهدات  ادارات داده میشود  لذا باید پیش بینی حدود ۳۰درصد  اعتبار را برای محلات مورد هدف در ستاد بازافرینی داشته باشند بنابراین دستگاه های خدماتی عضو ستاد که کارهای توسعه پذیر دارند ۳۰درصد کارهای خود را به سمت محلات هدف پیش ببرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.