سید ناصر موسوی لارگانی اظهار داشت: از آنجاییکه برای به اجرا در آمدن روند طرح سوال از رئیس جمهور به امضای حداقل ۷۴ نفر از نمایندگان نیاز است و تاکنون حدود ۷۱ نفر امضا داریم، برخی از نمایندگان پیگیر هستند تا کمبود آن سه امضا را جبران کرده و بتوانند سه تن از نمایندگان را برای طرح سوال از رئیس جمهور ترغیب کنند.

بسیج معاونان پارلمانی رئیس جمهور برای انصراف نمایندگان از سوال خود / پیگیر جبران سه امضای دیگر هستیم

قدس آنلاین / مینا افرازه: نماینده مردم فلاورجان در گفت و گو با قدس آنلاین در واکنش به اینکه با امضای برخی نمایندگان، طرح سوال از رئیس جمهور از حد نصاب افتاده است، گفت: سوال از رئیس جمهور تاکنون چندین بار مطرح بوده اما هر بار به دلایلی سوال از رئیس جمهور منتفی می‌شود. متاسفانه روزی که قرار است این سوال در مجلس اعلام وصول شود از حد نصاب می‌افتد.

سید ناصر موسوی لارگانی در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: از چند روز قبل معاونان پارلمانی، استانداری‌ها و فرمانداری‌ها همگی بسیج می‌شوند تا نمایندگان را به روش‌های مختلف از جمله دادن وعده و یا تهدید به عدم رسیدگی به امور حوزه‌های انتخابیه نمایندگان از سوی دولت، از طرح سوال از رئیس جمهور منصرف کنند. بیش از ۳۰ نفر از نمایندگانی که سوال از رئیس جمهور را امضا کرده بودند از سوال خود صرفنظر کردند و این سوال از حد نصاب باز افتاد.

عضو کمیسیون اقتصادی افزود: از آنجاییکه برای به اجرا در آمدن روند طرح سوال از رئیس جمهور به امضای حداقل ۷۴ نفر از نمایندگان نیاز است و تاکنون حدود ۷۱ نفر امضا داریم، برخی از نمایندگان پیگیر هستند تا کمبود آن سه امضا را جبران کرده و بتوانند سه تن از نمایندگان را برای طرح سوال از رئیس جمهور ترغیب کنند. اگر آن سه امضا هم جمع‌آوری شود دوباره پس از تعیطلات مجلس، پیگیر روند سوال هستیم و آنرا برای اعلام صول خواهیم داد.

وی در پایان بیان کرد: گرچه با نمایندگان امضا کننده سوال صحبت شده بود که اگر قرار است سوال خود را پس بگیرند سوال را امضا نکنند اما متاسفانه علیرغم قول و تعهدی که داده بودند امضاهای خود را پس گرفتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.