یکی از عاملان درگیری خونین و منجر به قتل سحرگاه جمعه گذشته در بلوار طبرسی مشهد پس از آنکه تمامی راه‌ها را برای فرارازعدالت بسته دید سرانجام یکشنبه گذشته خود را تسلیم قانون کرد.

 متهم  نزاع خونین قداره کش‌ها تسلیم قانون شد

قدس آنلاین- سحرگاه جمعه گذشته بود که قاضی ویژه قتل مشهد طی تماس ماموران پلیس در جریان نزاع خونین بین قداره کش‌ها در خیابان طبرسی شمالی قرار گرفت.
هنوز سیاهی شب محو نشده بودکه قاضی میرزایی در محل حاضر شد و تحقیقات قضایی خود را آغازکرد. در ادامه مشخص شد نزاغ خونین سحرگاهی بین چند نفر از قمه به دستان رخ داده است.
این گزارش حاکی است، آنچه مشخص بود نزاع از داخل یک خانه سه طبقه شروع و دامنه آن به خیابان کشیده شده بود. درگیری میان قداره به دستان منجر به قتل مرد ۴۵ ساله‌ای شد که آثار ضربات متعددی بربدنش مشهود و جنازه‌اش هم مقابل ساختمان سه طبقه بود.
بررسی‌های موشکافانه مقام قضایی گویای آن بود که دوتن از عاملان اصلی نزاع خونین زن جوانی را که در محل ساختمان سه طبقه حضور داشت، پس از درگیری با خود برده‌اند.
پس از به دست آمدن سرنخ‌های جدیدی از نزاع قداره به دستان، قاضی ویژه قتل دستوری صادر کرد و در اختیار پلیس قرار داد که طی آن دیگر عوامل نزاع تحت تعقیب قرار گرفتند.
تحقیقات پلیس ادامه داشت تا اینکه صبح روز جمعه زن جوانی با مراجعه به کلانتری محل مدعی شد، او همان زنی است که در زمان واقعه توسط یکی از طرف‌های نزاع از محل ربوده شده است. برهمین اساس بود که موضوع به قاضی ویژه قتل اطلاع داده شدوهمزمان محلی که زن جوان به آنجا برده شده بود شناسایی و یکی از عوامل نزاع خونین درمحل غافلگیر و دستگیر شد. بررسی و تحقیقات قضایی برای دستگیری دیگر عامل نزاع سحرگاهی در خیابان طبرسی ادامه داشت که سرانجام با توجه به دستورهای قاطع قضایی عامل فراری پرونده که تمامی راه‌های فرار را برخود بسته می‌دید وعدالت را سایه به سایه در تعقیب خود احساس می‌کرد، سرانجام یکشنبه گذشته خود را تسلیم پلیس کرد. وی به سرعت به شعبه ۲۱۱ دادسرای مشهد منتقل ودرجلسه بازپرسی به سوالات قاضی ویژه قتل پاسخ داد.
وی در گوشه‌ای ازاعترافاتش مدعی شد نزاع برسر نداشتن پول مواد آغاز شده است.
آخرین اظهارات عامل دستگیر  شده نزاع در حالی مطرح شد که وی در باره تعدادضرباتی که با سلاح سرد بر پیکر مقتول وارد آورده بود، به قاضی ویژه قتل گفت: فکر می‌کنم چهار یا پنج ضربه به او زدم. هوا تاریک بود، فکر کنم ضربات به سر و شانه مقتول اصابت کرد. دست خودم نبود و نمی‌فهمیدم چه می‌کنم. وی همچنین ادامه داد: چاقو را پس از درگیری با خود به خانه دوست دیگرم که در نزاع حضور داشت بردم و در ادامه چاقو را همراه با قمه او که در دیگری از آن استفاده کرده بود در حوالی محل درگیری دورانداختم.
در پایان جلسه بازپرسی، قاضی ویژه قتل دستور تحقیقات تکمیلی در این زمینه راصادر کرد.

منبع: روزنامه قدس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.