۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۸
کد خبر: 603123

سایپا در حالی هنوز در بازار نقل و انتقالات تحرکی نداشته که این تیم یکی از 4 نماینده فوتبال ایران در رقابت های فصل بعد آسیا است.

دایی: سایپا بهترین تیم برای ترابی است

به گزارش قدس آنلاین، سایپا بعد از چند فصل ناموفق با علی دایی بار دیگر اوج گرفت و تا آخرین روز یکی از مدعیان اصلی رتبه های دوم و سوم بود. با این وجود سایپا باید برای فصل آینده تیمی به مراتب قدرتمندتر باشد تا بتواند بعد از عبور از مرحله پلی آف در مرحله گروهی نیز موفق تر باشد. این ها همه در شرایطی است که این تیم هنوز وارد بازار نقل و انتقالات نشده و حتی حضور علی دایی در ورزشگاه بازی ایران و ترکیه نیز این شایعه را به وجود آورد که او ممکن است از سایپا جدا شده و به تیمی در ترکیه بپیوندد.

محمد دایی دستیار علی دایی در این رابطه گفت:«نه به هیچ وجه این موضوع درست نیست. علی آقا فقط برای تماشای بازی تیم ملی به ورزشگاه رفته بود و امروز یا فردا به تهران بازمی گردد.» او همچنین درباره شرایط تیم سایپا گفت:« در حال حاضر که هیچ خبری نداریم اما ظرف روزهای آینده قرار است جلسه ای برگزار شده و تصمیمات نهایی گرفته شود.» او افزود:« هنوز بودجه سال آینده و برنامه های باشگاه برای فصل آینده مشخص نشده است ولی امروز یا فردا با حضور علی آقا این جلسه برگزار شده و برنامه ها مشخص خواهند شد.»


مربی سایپا درباره اینکه برخی از ستاره های سایپا از این تیم جدا یا در شرف جدایی هستند گفت:« علی قلی زاده با ما قراردادش به پایان رسید و تصمیم گرفت برای ادامه فوتباش به اروپا برود. ما در پست آقای قلی زاده نیاز به بازیکن جدید داریم ضمن اینکه در چند نقطه دیگر نیز باید با جذب بازیکن نقاط ضعف را رفع و تیم قدرتمندتری برای حضور در آسیا بسازیم.» محمد دایی درباره مهدی ترابی هم گفت:« مهدی ترابی با ما قرارداد دارد و ما به این بازیکن نیاز داریم. برای ترابی اگر پیشنهاد اروپایی نرسد سایپا بهترین تیم است.»


او همچنین اضافه کرد :«ما در سال قبل کمبودهایی داشتیم که در این فصل باید آن ها را رفع کنیم ضمن اینکه بازی در آسیا سطح بالاتری است و از همین رو تیم قطعا برای موفقیت در این مسابقات باید تقویت شود.»


او درباره اینکه علی دایی معمولا در نقل و انتقالات بازیکنان جوانی را به خدمت می گیرد که خیلی زود تبدیل به ستاره می شوند گفت:« مطمئنا امسال هم ما روی بازیکن های جوان و با استعداد حساب ویژه ای باز می کنیم و حتما چند بازیکن جوان و خوب را به تیم اضافه می کنیم.» او افزود:« ما همیشه هدفمان این بوده که بازیکنان که می توانند پیشرفت کنند را به خدمت بگیریم و در این فصل هم این کار را انجام خواهیم داد.»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.