قدس انلاین : دبیر هیئت بدمینتون خراسان‌رضوی گفت: هیئت بدمینتون خراسان‌رضوی در شهرستان نیشابور در دو بخش بانوان و آقایان میزبان لیگ دسته دو باشگاه‌های کشور می‌شود.

لیگ بدمینتون باشگاه‌های کشور در خراسان‌رضوی برگزار می‌شود
 
مجید زرچی اظهار داشت: مسابقات جام رمضان در رده پیشکسوتان توسط هیئت بدمینتون خراسان رضوی شبانه برگزار می‌شود، بازیکنان در سه رده سنی در این مسابقات حضور می‌یابند و به طور کلی 52 ورزشکار با یکدیگر به رقابت می‌پردازند، پس از اتمام این مسابقات، به ورزشکاران جوایزی اهدا می‌شود.

دبیر هیئت بدمینتون خراسان رضوی در ارتباط با برنامه‌های این هیئت در 6 ماه نخست سال گفت: مسابقات انتخابی در رده سنی نونهالان در بخش بانوان روز جمعه 11 خردادماه امسال برگزار می‌شود، همچنین در 12 تیرماه 97 تیم بدمینتون خراسان رضوی به مسابقات کشوری در شهر قائم خراسان جنوبی اعزام می‌شوند.

زرچی خاطرنشان کرد: تمرینات در بخش پسران در رده سنی نوجوانان اجرا شده و برای مسابقات مختلف به آمادگی کامل می‌رسند، همچنین هیئت بدمینتون خراسان رضوی در شهرستان نیشابور در اواخر خردادماه امسال در دو بخش بانوان و آقایان میزبان لیگ دسته دو باشگاه‌های کشور می‌شود، تعداد شرکت‌کنندگان پس از تعیین شدن به اطلاع سایرین می‌رسد.

وی تصریح کرد: تیرماه امسال مسابقات آموزشگاهی در رامسر در رده سنی نونهالان تشکیل می‌شود و ورزشکاران استان برای شرکت در آن به رامسر اعزام می‌شوند، در حال حاضر هیئت بدمینتون خراسان رضوی در حال انجام امور برای اخذ مجوز برگزاری کلاس‌های مربی‌گری و داوری با میزبانی تربت حیدریه و کاشمر است.

زرچی در ارتباط با اقدامات هیئت بدمینتون خراسان رضوی از ابتدای سال تاکنون، عنوان کرد: اقدامات بسیاری پیش از سال انجام شده که از آن می‌توان به برگزاری مسابقات باشگاهی کشور پیش از ماه مبارک رمضان اشاره کرد اما هنوز بسیاری از امور هیئت باقیمانده و برنامه‌های بسیاری برای ورزشکاران تدوین شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.