کرج- مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز با اشاره به تدوین طرح جامع خطرپذیری کلانشهر کرج گفت: طرح جامع خطر پذیری در چهار حوزه زیست محیطی، سیل، زلزله وکشاورزی در استان‌البرز اجرایی می شود.

تدوین طرح جامع خطرپذیری کلانشهر کرج

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز، مهدی مهرور صبح امروز چهارشنبه در جلسه شورای مدیریت بحران اظهار کرد:  باید آمادگی و هماهنگی بین دستگاه‌ها و سازمان‌ها به نحو احسن انجام شود تا در مواقع نیاز با مشکل مواجه نشویم.

وی با بیان اینکه طرح خطرپذیری البرز برای مدیریت بحران در زمان حادثه نیزتهیه می‌شود افزود: سیل، زلزله و ریزگردها هر کدام از عوامل مهم در  طرح خطرپذیری  هستند و در طرح خطر پذیری این حوزه ها  و هر کدام از مناطق حادثه خیز شناسایی شده  و توان مقابله نیز ارزیابی می شود.

مهرور با اشاره به طرح جامع جامع خطرپذیری  در کرج بیان کرد: در این طرح آسیب‌پذیری مناطق نیز پیش‌بینی و موارد راهبردی به شهرستان‌ها ابلاغ خواهد شد.

وی افزود: در این راستا شهرداری ها باید مانورآتش سوزی، زلزله، سیل را برگزار کنند و سایر ادارات نیز این مانورهای آماده سازی را درسرفصل اختصاصی فعالیت های اجرایی خود قرار دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.