اصفهان- مدیر کل ثبت احوال استان اصفهان گفت: تاکنون برای دو میلیون و ۵۳۱ هزار و ۶۸۶ نفر در استان اصفهان کارت ملی هوشمند صادر و دو میلیون و ۳۸۸ هزار و ۸۹۱ کارت تحویل متقاضیان شده است.

صدور بیش از ۲ میلیون کارت ملی هوشمند برای اصفهانی‌ها

حسین غفرانی کجانی در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین اظهارکرد: از ابتدای طرح (سال ۱۳۹۱) تاکنون (پایان اردیبهشت ماه) تعداد دو میلیون و ۸۰۲ هزار و ۴۱۰ نفر در سامانه های کارت ملی هوشمند ثبت نام کرده اند که ۶۹ درصد جامعه هدف کارت ملی هوشمند را شامل می شود.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تا پایان اردیبهشت ماه ۹۷ نیز تعداد ۳۱۲ هزار و ۴۳۸ نفر در سامانه های کارت هوشمند ثبت نام کردند، افزود: آمار ثبت نام کنندگان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۲۸۴ درصد رشد داشته است.

مدیر کل ثبت احوال استان اصفهان ادامه داد: در استان اصفهان تاکنون ۲۱۹ مجوز برای دفاتر اخذ درخواست کارت هوشمند صادر شده که تعداد ۱۷۴ دفتر کارت ملی هوشمند  اخذ درخواست، راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه از سال گذشته تاکنون تعداد ۶۷ ایستگاه اخذ درخواست کارت ملی هوشمند تجهیز و راه اندازی شده است، تاکید کرد: در دفاتر ثابت درخواست کارت ملی هوشمند روزانه ۱۰ هزار و ۴۸۵ نفر ظرفیت روزانه فعال شده و آمادگی اخذ درخواست مراجعین را دارد.

غفرانی کجانی ادامه داد: طی سال گذشته ۵۴ ایستگاه سیار کارت ملی هوشمند  (بدون محدودیت ظرفیت ثبت نام) به جهت اخذ درخواست بیمارستان ها، آسایشگاه ها، زندان، روستاها و مناطق دور از دسترس مجوز فعالیت گرفته اند.

وی با بیان اینکه در سال گذشته ۴۸ دفتر ثابت و ۵۴ ایستگاه سیار به جهت تحویل و فعال سازی کارت ملی هوشمند  راه اندازی شده که در مجموع تعداد ۱۹۰ دفتر در این خصوص تجهیز شده است، افزود: متقاضیان می توانند با مراجعه به وب سایت www.ncr.ir  و یا مراجعه به دفاتر پیشخوان دولتی و ادارات پست در سراسر استان نسبت ثبت نام و درخواست کارت ملی هوشمند خود اقدام کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.