کرج - رئیس کمیسون برنامه و بودجه شورای شهر کرج با بیان اینکه اعضا شورا دستگاه نظارتی هستند و مداخله ای در اجرا ندارند گفت: در خصوص آبگرفتگی معابر و زیرگذرها تذکرات لازم به سرپرست شهرداری داده شد.

روند اجرایی بزرگراه شمالی به خوبی پیش می رود/سرپرست شهرداری در موضوع آبگرفتگی ها تذکر گرفت

عباس زارع در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین با اشاره به اینکه به عنوان ناظر عضو شورا آب گرفتگی زیر گذرها و معابر در کمیسسیون محیط زیست بررسی شد، گفت: در بارندگی های اخیر زیر گذرهای سطح شهر پر از آب شده بود واین در حالی است که این موضوع از وظایف شهرداری است  با این حال در شورای شهر نیز این مساله مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: گزارش جامعی در صحن علنی در خصوص علل آب گرفتگی زیر گذرها بر اساس نظارت عینی مطرح کردم و از محل نظارتی تذکرات لازم را به شهرداری کرج دادم.

زارع با بیان اینکه از شهردار خواسته شد به صورت جهادی برنامه ریزی کند تا مشکلات را برطرف کنند و در بارندگی های بعدی شهروندان دچار مشکل نشوند، خاطرنشان کرد: اعضا شورا دستگاه نظارتی هستند و مداخله ای در اجرا ندارند.

وی با بیان اینکه اعضا شورا وظیفه دارند مشکلات را در شهر رصد کنند و به سادگی از آن عبور نکنند، گفت: ازمجموعه مدیریت شهرداری می خواهیم تا اقدامات لازم در رفع اینگونه مشکلات در کلانشهر کرج را انجام دهد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مشکل اساسی این زیرگذرها را درعدم نظارت مهندسی عنوان کرد و گفت: دلیل دیگر عدم لای روبی زیر گذرها بود که می تواند در اسرع وقت انجام شود و به هر شکل ایرادات ونواقص مهندسی نیز بایستی هرچه سریعتر رفع شود.

وی در خصوص فرایند اجرایی بزرگراه شمالی نیز گفت: روز گذشته بازدیدی از این بزرگراه داشتم وخوشبختانه پروژه در حال انجام است و توقفی در روند کار وجود ندارد.

زارع با بیان اینکه فاز اول این پروژه بایستی سریعتر انجام شود، گفت: شهرداری برای تامین مالی این پروژه باید برنامه دقیقی داشته باشد.

وی در زمینه تفویض اختیار شهردار در صحن علنی شورا گفت: بر اساس قانون برخی تفویض اختیارها به سرپرست شهرداری می بایست با ارائه لایحه صورت بگیرد که این مهم در جلسه امروز با رای اکثریت به تصویب رسید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.