گناباد –امام جمعه گناباد در آستانه سالگردرحلت حضرت امام (ره) گفت: آرمانهای امام آن طور که انتظار می رفت عملی نشده است.

آرمانهای حضرت امام (ره) در حد انتظار تحقق نیافته است

به گزارش خبرنگار قدس انلاین  امام جمعه گناباد  با اشاره به ارمانهای حضرت امام خمینی (ره) گفت:حضرت امام  شعار استقلال ازادی را سرلوحه کار خود قرار دادو خود را برای شهادت در رسیدن به این ارمان اماده کرد ونیز شاگردانی همچون شهیدان بهشتی، مطهری ، مفتح وهاشمی نژاد و دیگر عزیزان  را تربیت کرد.

حجت السلام حسن صادقی نسب افزود:متاسفانه اکنون بسیاری از ارمانهای ان امام همام عملی نشده  هر چند  نسبت به قبل از انقلاب  تا حدودی بهتر شده اما صد درصد خواسته های امام که مبارزه با مفاصد و رفع تبعیض وفقر بود  هنوز اجرای کامل نشده و تا اجرای ان راه زیادی مانده است.

وی گفت:تحریک گروهای  معاند نظام  وتحمیل جنگ صدام علیه کشورو وجود مدیرانی که اعتقاد کامل  به ارمانهای امام نداشتند  باعث شده تا بطور کامل این  اندیشه ها عملی نشود.

صادقی با بیان اینکه حضرت امام بر اعتماد به نفس و خود اتکایی و استقلال بسیار تاکید داشت اما امروز این ارمانها کم رنگ شده است.

امام جمعه گناباد تصریح کرد اگر بخواهیم بر مشکلات اقتصادی فائق اییم راهی جز  اقتصاد مقاومتی که مقام معظم رهبری نیز بر اجرای ان تاکید دارند وجود ندارد، لذا همه باید این مهم را سرلوحه کار خود قرار دهند و عملا به ان پایبند باشند نه اینکه فقط شعار باشد.

وی قاطعیت در برخورد با مفاصد اقتصادی را مهم دانست و گفت :این همه اختلاس و فساد در کشور نتیجه نظارت کم توسط مسولین امر  است.

صادقی گفت:ضربه ای که مفاصد اقتصادی به کشور می زند از خسارت جنگ تحمیلی هم بیشتر است لذا باید همه دست بدست هم دهیم وبا نظارت صحیح زمینه رشد این مشکل را بگیریم.

مراسم گرامی داشت سالروز رحلت امام شنبه شب در محل میدان مرکزی  امام خمینی این شهر با حضور دستجات سینه زنی پایگاهای مقاومت بسیج برگزار می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.