۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۴
کد خبر: 603291

رئیس اتحادیه صنف بار فروشان مشهد گفت: با وجود اعتصاب رانندگان در کشور شاهد کاهش ورودی بار به میادین و در نتیجه افزایش قیمت در خصوص میوه‌های ورودی از جنوب کشور بوده‌ایم.

چرا قیمت هندوانه ۳ برابر شده است؟

به گزارش قدس انلاین حیدر ساکن برجی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه با توجه به اتفاقات اخیر در زمینه حمل‌ونقل شاهد افزایش قیمت بوده‌ایم، عنوان کرد: در بعضی از اقلام میوه و تره بار که از جنوب کشور به استان وارد می‌شود شاهد افزایش قیمت بوده که دلیل آن اعتصاب کامیون‌داران است، از این جهت رانندگان میوه و تره بار به سختی عبور کرده و حتی وسیله نقلیه این رانندگان بعضا درچار آسیب شده است.

وی ادامه داد: علاوه بر مشکلات بخش حمل‌ونقل کرایه‌ها نیز بالا بوده که در نتیجه شاهد عرضه کم و بالا رفتن قیمت‌ها در بعضی اقلام مانند هندوانه بودیم که قیمت آن از حدود ۸۰۰ تومان به ۲۵۰۰ تومان رسیده است.

رئیس اتحادیه صنف بار فروشان مشهد افزود: از این جهت با تعاملات روزهای گذشته وضعیت نسبت به قبل بهبود پیدا کرده است.

ساکن برجی با بیان اینکه ورودی بار به میادین نسبت به گذشته مقداری کاهش یافته است، عنوان کرد: بار در میادین تره بار وجود داشته اما با توجه به اتفاقات اخیر شاهد کاهش ورودی بار به میادین تره بار بوده‌ایم که در نتیجه تقاضا از عرضه بیشتر شده و افزایش قیمت‌ها را در پی داشته است.

وی در خصوص قیمت‌های میوه و تره‌بار بیان کرد: بعضی اقلام در فصولی از سال نوبرانه و یا پایان فصل برداشت بوده که بعضا گرانی‌هایی در این حیطه وجود دارد.

رئیس اتحادیه صنف بار فروشان مشهد با بیان اینکه میوه‌های استوایی همیشه در میادین تره بار وجود دارد، عنوان کرد: از روز ۹ خرداد توزیع میوه انبه در سطح میادین صورت می‌گیرد و همچنین میوه‌های موز، نارگیل و آناناس همیشه در میادین وجود دارد. در میان میوه‌های استوایی هم‌اکنون انبه تقاضای بیشتری دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.