قدس آنلاین- محمود مصدق: مراسم تشییع پیکر زنده یاد ناصر یمین مردوخی کردستانی پیشکسوت مطبوعات و شاعر اهل بیت(ع) ساعت ۹ صبح امروز از محل سایت خبری تحلیلی پارسینه برگزار شد.

«مردوخی» در خاک آرام گرفت

در این مراسم که علاوه بر  خانواده، اهالی رسانه، چهره‌های سیاسی و فرهنگی مانند بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه، علی معزی رئیس شورای اطلاع رسانی دولت، رضازاده مدیرکل روابط عمومی شورای نگهبان و اسماعیلی معاون اطلاع رسانی ریاست جمهوری حضور داشتند؛ پیکر مرحوم مردوخی پس از تشییع بر دوش حاضران به بهشت زهرا(س) منتقل و در قطعه نام‌آوران (قطعه ۲۵۵ ردیف ۵۴۸ شماره ۱۷) به خاک سپرده شد.

بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امورخارجه در این مراسم ضمن تسلیت به بازماندگان درباره ویژگی های شخصیتی مرحوم مردوخی گفت: شخصیتایشان خاص و چندوجهی بود و با توجه به این که از روحیه قوی وطن پرستیبرخورداربود همواره درجلسات خبری وزارت خارجه شرکت می‌کرد و با جسارت سؤالات خاص خود را مطرح می‌نمود.

وی با اشاره به این که همکاران رسانه‌ای همواره حرمت مرحوم مردوخی را به عنوان پیشکسوت مطبوعات حفظ می‌کردند، افزود: حضور آقای مردوخی در نشست‌های خبری همواره برای بنده خاطره است. ضمن این که ایشان در پایان هر نشست خبری قطعه از اشعارش را به من می‌داد که خواندن آن خستگی کار را از تنم بیرون می‌کرد.

مراسم یادبود این پیشکسوت مطبوعات روز جمعه ۱۱ خردادماه ساعت ۱۲ الی ۱۳:۳۰ در مسجد جامع شهرک غرب برگزار خواهد شد.

ناصر یمین مردوخی کردستانی پس از طی یک دوره بیماری و عارضه کبدی بامداد هشتم خرداد دار فانی را وداع گفت

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.