اصفهان- مأموران ایستگاه بازرسی شهید امامی شهرستان شهرضا در بازرسی از یک دستگاه کامیون کشنده یک محموله‌ اسباب‌بازی خارجی را کشف و توقیف کردند.

محموله اسباب‌بازی قاچاق در تور ایست و بازرسی شهرضا

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان، سرهنگ محمدحسین بابا کلانی در این باره گفت: مأموران انتظامی ایستگاه ایست و بازرسی شهید "امامی" شهرستان "شهرضا" حین کنترل خودروهای عبوری، یک دستگاه کامیون کشنده را برای بررسی و کنترل محموله و مدارک مربوطه متوقف کردند.

وی ادامه داد: این خودرو حامل تعداد ۲۱۰ کارتن اسباب‌بازی خارجی بود که راننده مدارک گمرکی مربوطه را ارائه نداد و خودرو و محموله توقیف شدند.

سرهنگ بابا کلانی با اشاره به دستگیری راننده در این رابطه بیان داشت: ارزش محموله کشف‌ شده توسط کارشناسان ۲ میلیارد ریال اعلام‌ شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا در پایان از تحویل متهم به مراجع قضائی خبر داد و خاطرنشان کرد: قاچاق کالا به تولیدات داخلی کشور ضربه مستقیم می‌زند که از تمام مردم تقاضا می‌شود هرگونه اخبار درخصوص کالای قاچاق را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف بیش از ۱۱۰ کیلوگرم تریاک و هروئین در اصفهان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان از کشف ۱۱۰ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک و هروئین در عملیات مأموران یگان تکاوری این فرماندهی خبر داد.

 سرهنگ سید تقی حسینی اظهارکرد: مأموران واحد رزمی یگان تکاوری با هوشیاری، دقت عمل و رصد محورها و جاده‌های خاکی و بیابانی استان اصفهان موفق شدند در یک عملیات ویژه ۳ دستگاه خودروی حامل مواد مخدر را شناسایی و متوقف کنند.

وی خاطر نشان کرد: در این عملیات ۱۱۰ کیلوگرم تریاک و ۴۰۰ گرم هروئین کشف و ۴ قاچاقچی حرفه‌ای و سابقه‌دار دستگیر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در خاتمه خاطرنشان کرد: پلیس اصفهان با هوشیاری و اشرافیت، تمام تحرکات قاچاقچیان و سوداگران مرگ را در هر نقطه از استان زیر نظر گرفته و به‌صورت بی‌امان با آنان مقابله می‌کند.

واژگونی پژو یک کشته و یک مجروح برجای گذاشت

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس استان اصفهان از واژگون شدن یک دستگاه سواری پژو در اتوبان ذوب آهن وفوت سرنشین و مجروح شدن راننده آن خبر داد و گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر واژگون شدن یک دستگاه سواری پژو در  اتوبان ذوب آهن  بلافاصله مامورین پلیس‌راه  اصفهان – شهرکرد  به محل اعزام شدند.

سرهنگ جواد درستکار افزود: در این حادثه راننگی یک دستگاه پژو واژگون شده بود و سرنشین ۷۶ ساله آن در دم فوت و راننده آن نیز مجروح و به بیمارستان منتقل شد.

این مقام انتظامی اظهارکرد: علت وقوع این حادثه رانندگی توسط کارشناسان پلیس‌ تخطی از سرعت مطمئنه خودرو و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه اعلام‌ شده است.

 رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس در پایان ضمن تأکید بر رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی توسط رانندگان به آنان توصیه کرد: به‌منظور حفظ جان خود و دیگران از انجام تخلفات حادثه‌ساز مانند سبقت و سرعت غیرمجاز، عدم توجه به جلو و تجاوز به چپ پرهیز کنند تا از بروز چنین حوادثی پیشگیری شود.

پتوهای میلیاردی به بازار نرسید

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از کشف محموله‌ای پتوی خارجی در بازرسی از یک انبار تخلیه بار به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ سعید سلیمیان گفت: در پی وصول خبری مبنی بر دپو و توزیع پتوی خارجی قاچاق توسط فردی در یکی از انبارهای تخلیه بار اطراف شهر اصفهان رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: پس از هماهنگی با مقام قضائی از محل مورد نظر بازرسی شد که یک هزار و ۱۴۵ عدد پتوی خارجی به وزن ۴ تن و ۱۰ کیلوگرم کشف و توقیف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به شناسایی و دستگیری یک نفر در این رابطه بیان داشت: ارزش محموله کشف‌ شده توسط کارشناسان یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعلام‌ شده است.

رئیس پلیس آگاهی اصفهان در پایان از تحویل متهمان به مراجع قضائی خبر داد و خاطرنشان کرد: قاچاق کالا به تولیدات داخلی کشور ضربه مستقیم می‌زند که از تمام مردم تقاضا می‌شود هرگونه اخبار در خصوص کالای قاچاق را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 کشف ۲۵۰ میلیون ریال کالای قاچاق در خمینی شهر

ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان خمینی شهر در بازرسی از چند واحد صنفی ۲۵۰ میلیون ریال انواع کالای قاچاق را کشف و توقیف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر در این باره اظهارکرد:: مأموران پلیس اطلاعات وامنیت عمومی شهرستان خمینی شهر طرح بازرسی از واحدهای صنفی را در این شهرستان اجرا کردند.

سرهنگ علی جعفری نژاد تصریح کرد: در بازرسی از چند واحد صنفی وانبار مواد غذایی ۱۰۰کیلوگرم چای خارجی، تعداد ۲۰بسته صابون لوکس، تعداد۲۵۰ قوطی کمپوت آناناس فاقد مدارک گمرکی کشف شد.

جعفری نژاد ادامه داد: ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان ۲۵۰ میلیون ریال اعلام شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر در پایان با اشاره به دستگیری ۳ نفر در این طرح و تحویل آنها به مراجع قضائی گفت: قاچاق کالا ضربات جبران ناپذیری به بدنه اقتصادی کشور وارد می کند که نیروی انتظامی با این مفسدان اقتصادی برخورد قاطع و قانونی کرده و اجازه جولان به آنان نخواهد داد.

تخطی از سرعت مطمئنه یک کشته و ۲ مجروح برجای گذاشت

فرمانده انتظامی شهرستان نطنز از واژگون شدن یک دستگاه سواری پراید در آزادراه امیرکبیر و فوت راننده و مجروح شدن ۲ سرنشین آن خبر داد.

سرهنگ مرتضی هادیان گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر واژگون شدن یک دستگاه سواری پراید در آزادراه "امیرکبیر" محدوده "پل سرآسیاب" مأموران انتظامی و پلیس‌راه به محل اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه یک دستگاه سواری پراید واژگون و  راننده آن در دم فوت و ۲ سرنشین آن مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

سرهنگ هادیان بیان داشت: علت وقوع این حادثه توسط کارشناسان پلیس‌ راه تخطی از سرعت مطمئنه خودرو و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه اعلام‌ شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان نطنز در پایان ضمن تأکید بر رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی توسط رانندگان به آنان توصیه کرد: به‌منظور حفظ جان خود و دیگران از انجام تخلفات حادثه‌ساز مانند سبقت و سرعت غیرمجاز، عدم توجه به جلو و تجاوز به چپ پرهیز کنند تا از بروز چنین حوادثی پیشگیری شود.

تشکیل ۱۰۳ جلسه آموزش همگانی توسط کارشناسان پلیس اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از برگزاری تعداد ۱۰۳ جلسه آموزش همگانی توسط کارشناسان انتظامی این فرماندهی در اردیبهشت ماه امسال خبر داد و اظهارکرد: از آنجایی که یکی از اهداف ناجا حضور پلیس در مدارس و آموزش چهره به چهره دانش آموزان در رابطه با سواد رسانه ای و خطرات آسیب های اجتماعی است در سال ۱۳۹۷ تعداد ۴۹ جلسه در مدارس مقاطع مختلف تحصیلی برگزار شد.

سرهنگ حسن یاردوستی با بیان اینکه تعداد ۳۶ جلسه در مساجد از دیگر فعالیت های کارشناسان آموزش همگانی پلیس بود اضافه کرد: حضور پلیس در جمع نمازگزاران و بررسی مشکلات محله ها از اولویت های این فرماندهی است و این راهکار در کاهش جرائم مثمر ثمر است.

این مقام انتظامی گفت : با اشاره به ۳ جلسه کانون های فرهنگی، ۸ جلسه کارکنان دولت و ۱۰ جلسه صنوف، پلیس اصفهان گام بلندی در تعاملات با صنوف و سایر ارگان های دولتی برداشته و خروجی جلسات متعدد در سیر نزولی جرائم نقش مهمی را ایفا کرده است.

سرهنگ یاردوستی ادامه داد: والدین در مدیریت آنلاین فرزندان و همچنین جلوگیری از بزه کاری در خانواده نقش مهمی را در اولین جبهه ایفا میکند افزود : تعداد ۳ جلسه برای آموزش والدین از سوی پلیس از دیگر افتخارات این نیرو بود

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در پایان با اشاره به برگزاری ۳۱ نمایشگاه دائم و سیار برای فرهنگ سرا ها، مدارس و مساجد از سوی کارشناسان مشاوره کلانتری ها خاطر نشان کرد : برپایی نمایشگاه های تصویری و آموزش همگانی  در این رابطه با استقبال شهروندان و دانش آموزان مواجه شده است.

توقیف سمند با ۲۵ کیلوگرم حشیش

فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم از کشف مقدار ۲۵ کیلو گرم حشیش که در یک دستگاه سواری سمند جاساز شده بود خبر داد و اهلام کرد: ماموران ایستگاه بازرسی شهید رئیسیان شهرستان سمیرم حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه سواری سمند مشکوک وآن را متوقف کردند.

سرهنگ سهراب قرقانی افزود: در بازرسی از این خودرو مقدار ۲۵ کیلو گرم حشیش که زیر صندلی های خودرو جاساز شده بود کشف شد.

وی تصریح کرد: در این خصوص یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم در پایان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد افیونی برخورد قاطع وقانونی می کند و اجازه جولان و سرکشی به آنان نخواهد داد.

دستگیری سارق موتورسیکلت ۲ ساعت پس از سرقت

فرمانده انتظامی شهرستان تیران و کرون از دستگیری یک سارق حرفه ای موتورسیکلت ۲ ساعت پس از وقوع سرقت خبر داد.

سرهنگ علی صادقی گفت: درپی وقوع یک فقره سرقت موتورسیکلت وشکایت مالباخته درشهرعسگران ماموران گشت فرماندهی انتظامی بخش "کرون" این فرماندهی وارد عمل شدند.

وی افزود: ماموران سارق را که در حال انتقال موتورسیکلت به یکی از شهرستان های غرب کشور بود رویت و دستگیر کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در این خصوص موتورسیلکت به مالک تحویل و سارق نیز برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

سرهنگ صادقی در پایان به مالکان موتورسیکلت توصیه کرد که موتورسیکلت خود را به تجهیزات ایمنی پیشگیری از سرقت مجهز کنید و در صورت وقوع سرقت بلافاصله با پلیس تماس و موضوع را اعلام نمایند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.