کرج- پیشکسوت البرزی فوتبال ایران با تاکید براینکه حذف نفرات تاثیرگذار از فهرست تیم ملی اتفاق خوبی در آستانه جام جهانی نیست گفت: بازیکنان شایسته ای از همراهی تیم ملی برای حضور در جام جهانی بازمانده اند.

بازیکنان شایسته ای از همراهی تیم ملی بازمانده اند/باید به فکر جایگزین کی روش باشیم

علی اصغر مدیرروستا در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: حذف نام نفرات تاثیر گذار از فهرست تیم ملی نمی تواند اتفاق خوبی را در روسیه برای ایران رقم بزند اما اکنون به هیچ عنوان زمان مناسبی برای انتقاد از تیم ملی نیست.

ملی پوش اسبق فوتبال ایران تصریح کرد: بدون شک بازیکنانی که به روسیه اعزام خواهند شد تمام توان خود را برای سربلندی ایران به کار خواهند گرفت و از حالا نباید خود را بازنده بدانیم چرا که بازیکنان ما نیز انگیزه های زیادی دارند.

مربی اسبق تیم های پیکان و پاس به ضعف های تیم ملی اشاره کرد و گفت: در بازی مقابل ترکیه شاهد ضعف در عمق خط دفاعی بودیم و باید باتوجه به اندک زمان باقی مانده تا جام جهانی این مشکل بر طرف شود چرا که در صورت سرعت در فاز هجومی حریفان در روسیه به مشکل برخواهیم خورد.

مدیرروستا تصریح کرد: باید پذیرفت که تیم ملی همواره برای بازگرداندن نتیجه با مشکل مواجه بوده از همین رو باید نقایص خط دفاعی به طور کامل برطرف شود چرا که درجام جهانی جایی برای اشتباه نیست.

وی در خصوص آمادگی بالای نفرات لژیونر تیم ملی گفت: بازیکنان شاغل در لیگ های اروپایی فصل خوبی را پشت سر گذاشته اند و جهت کمک به تیم ملی از آمادگی بالایی برخوردار هستند.

پیشکسوت البرزی تیم ملی فوتبال با انتقاد از این که کارلوس کیروش تعامل خوبی با مربیان و بازیکنان شاغل در لیگ برتر ندارد گفت: به نظر می رسد باتوجه به تمام خدماتی که کی روش به فوتبال ایران ارائه داده اما دیگر زمان مناسبی برای ادامه همکاری با این مربی نیست.

مدیرروستا تصریح کرد: پس از جام جهانی باید شاهد حضور مربی بزرگ دیگری در تیم ملی باشیم که برای تمام بازیکنان و مربیان ایرانی احترام قائل شود و بتواند در فاز هجومی نیز سبک جدیدی را به فوتبال ایران منتقل کند.

وی در پایان به وضعیت فوتبال در استان البرز نیز اشاره کرد و گفت: مدت زیادی است که به طور مستقیم در جریان اتفاقات فوتبال البرز نیستم اما می دانم که استعدادهای زیادی هستند که به دلیل نبود زیر ساخت مناسب به تهران مهاجرت می کنند و فوتبال استان از این حیث مظلوم واقع شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.