کرج - مدیر کل سابق بهزیستی استان البرز با بیان اینکه ۵۰ درصد مراکز تحت پوشش بهزیستی استان در ۳۰ ماه اخیر آغاز به فعالیت کرده است، گفت: این اداره کل درشاخص های خدماتی واجرایی رتبه برتر را در بین ۴۰دستگاه دولتی استان کسب کرده است.

رتبه اول کشور در شاخص های خدماتی و اجرایی را داریم

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین داریوش بیات نژاد پیش از ظهر امروز پنجشنبه در آیین تودیع  و معارفه مدیر کل بهزیستی استان البرز، بابیان اینکه سطح رفاه این نهاد و کارکنان بهزیستی بسیار پایین است، گفت: امکانات مجموعه اداره بهزیستی هرچند مطلوب نیست اما رتبه اول را در کشور داشته است.

وی افزود: اداره کل بهزیستی استان در کاهش آسیب های اجتماعی و فوریت های پزشکی، غربالگری پیاپی شنوایی و بینایی وحوزه اعتیاد در سطح کشور رتبه برتر را کسب کرده است.

بیات نژاد با اشاره به اینکه ۵۰ درصد مراکز تحت پوشش بهزیستی  البرزدر  طی ۳۰ ماه اخیر فعال شده  است، افزود:  در حال حاضر ۷۲۰ مرکز در سطح استان البرز مشغول به فعالیت هستند.

وی در خصوص  ایجاد اشتغال در این حوزه گفت: تعهد ایجاد اشتغال در اداره کل بهزیستی در استان ۱۲۰۰ نفر بود که به ۲هزار و ۸۰۰ نفر رسید.

بیات نژاد یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های نظام و دولت را افزایش خدمات‌دهی به مردم اعلام کرد و افزود: دراین راستا اورژانس و خدمات اجتماعی در استان البرز افتتاح‌شده و به شهروندان خدمات‌رسانی می‌کند.

مدیرکل سابق بهزیستی استان البرز با اشاره به اینکه اولین مرکز غربالگری اعتیاد کشور در استان البرز افتتاح شد، گفت: بهزیستی البرز در راستای افزایش خدمات‌رسانی به جامعه تلاش کرده است.

وی در پایان با بیان اینکه ۹۴ درصد برون سپاری به مراکز بخش خصوصی از دیگر خدمات این نهاد است، گفت: امیدواریم بتوانیم بعد از این تلاش بیشتری برای خدمات رسانی به مردم داشته باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.