سرمربی تیم فوتبال سپیدرود از سمت خود کناره گیری کرد و گفت: حق علی کریمی است که با این تیم ادامه بدهد!

دست نشان نیامده استعفا کرد/ حق کریمی است سرمربی سپیدرود باشد!

به گزارش قدس آنلاین، نادر دست‌نشان درباره اتفاقات تمرین امروز (پنجشنبه) سپیدرود رشت اظهار داشت: تمرین به خوبی انجام شد و اتفاقا تماشاگران به من محبت داشتند و حتی مازیار ربیعی، همکارم را تشویق کردند. حدود 10،20 هوادار با من صحبت کردند که به این آقا (تن‌زاده، مالک باشگاه) اعتماد نکن، او دروغ می‌گوید و شما که زحمت کشیده‌ای، ابزاری برای مقابله با علی کریمی می‌شوی. در صورتی که من بحثی با کریمی ندارم.

وی افزود: ما کار تست‌گیری را انجام دادیم و ربیعی هم تمرین را با بازیکنان برگزار کرد. من کنار تن‌زاده نشسته بودم که یکی دو هوادار با ایشان صحبت‌های دیگری کردند. هنگام خروج، تماشاگران از من خواهش کردند که با این آقا (تن‌زاده) کار نکنم. به آنها گفتم روبه‌روی تماشاگران قرار نمی‌گیرم و اگر حرف‌شان این است که ادامه ندهیم، قطعا این را قبول می‌کنیم و ادامه نمی‌دهیم. سپیدرود پول آنچنانی ندارد و تن‌زاده هم بزرگی می‌کند و در این شرایط تیم را ساپورت مالی کرده است. گله‌ام از هواداران نیست، گله‌ام از یکی دو نفر از دوستان است که شرایط بدی را برای هواداران ایجاد کرده‌ است. اینها دوست خودم بوده‌اند، اما کار قشنگی نکردند و یکسری اخبار را به هواداران دادند.

سرمربی سپیدرود رشت خاطرنشان کرد: تن‌زاده مصاحبه و به وزارت ورزش و جوانان و مدیر کل اعلام کرد که که هر کسی توان مالی دارد، بیاید و سپیدرود را بگیرد، اما این اتفاق نیفتاده است. تماشاگران تصور می‌کنند که کسی آمده و مالکیت را به او نداده‌اند، در صورتی که دوستان به تماشاگران اطلاعات غلطی دادند. باز هم می‌گویم هواداران چه زمان ورود و چه زمان خروجم، به من احترام گذاشتند و خواهش کردند تا تکلیف باشگاه مشخص نشده و تن زاده پول نیاورده است، کار نکنم. گفتند از اسم شما که بین مردم محبوبیت دارد، سوء‌ استفاده می‌کنند. ما هم گفتیم به دیده منت قبول می‌کنیم و به تن‌زاده گفتم به احترام هواداران سر تمرینات نمی‌آیم. تن‌زاده و هواداران باید به تفاهم برسند و اگر خواستند برمی‌گردم. زمانی می‌توانم موفق باشم که هوادار کنار تیم باشد.

«به احترام هواداران از سپیدرود کنار رفتنم و با دوستان خداحافظی کردم تا تنش‌ها از بین برود.» دست‌نشان با بیان این جمله گفت: اگر می‌دانستم کریمی قرار است از شنبه به تمرینات بیاید، از روز گذشته در تمرین شرکت نمی‌کردم. احترام کریمی واجب است، او سال گذشته تیم را حفظ کرده و زحمت کشیده است. حق آنهاست که با سپیدرود ادامه بدهند. هواداران ضمن احترام به من و همکارانم، علیه تن‌زاده شعار سر دادند و کریمی را تشویق کردند. این شعارها به ما ضربه می‌زند و به همین خاطر تصمیم گرفتم کناره‌گیری کنم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.