تاکسی گرفتن مسئولان باشگاه پرسپولیس برای رسیدن به دادگاه عالی ورزش در سوئیس ۲۰ میلیون تومان برای این باشگاه آب خورده است!

نکته‌ای که در پرونده پرسپولیس دیده نشد/ کرایه ۲۰ میلیون تومانی تاکسی از زوریخ تا دادگاه عالی ورزش!

به گزارش قدس آنلاین، تاکنون درباره پرونده باشگاه پرسپولیس در دادگاه عالی ورزش و فرجام خواهی سرخپوشان برای باز شدن پنجره نقل و انتقالات خبرها و گزارش های مختلفی منتشر شده است اما نکته ای که به آن توجه نشده است، هزینه گزافی است که این پرونده روی دست باشگاه پرسپولیس گذاشته است.

یکی از کوچکترین هزینه های صورت گرفته، پرداخت ۲۰ میلیون تومان کرایه تاکسی از شهر زوریخ تا شهر لوزان و رسیدن به دادگاه عالی ورزش بوده است. این خبری است که حمیدرضا گرشاسبی سرپرست باشگاه پرسپولیس هم آنرا تایید می کند.

گرشاسبی درباره این پرونده گفت: میلیون میلیون خرج این قضیه کرده ایم. به عنوان مثال بگویم فقط برای کرایه خودرویی که ما را از شهر زوریخ به لوزان سوئیس برد تا در مقر دادگاه عالی ورزش حاضر شویم و تشکیل پرونده بدهیم، بیش از 20 میلیون تومان هزینه کردیم.

وی درباره اینکه چرا مسئولان پرسپولیس با قطار یا وسیله کم هزینه تری این سفر را انجام نداده اند، گفت: باید سریعتر به دادگاه CAS می رسیدیم و پرونده را کامل می کردیم. وقت نبود تا برای رسیدن به قطار بین شهری صبر کنیم. از هر عامل و فردی هم در این ارتباط سود جستیم. راننده خودرو هم از قضا مسلمان از آب در آمد و همان مسئله هم به ما کمک کرد تا با کلمات مشترک عربی که بین ما آشنا بود، منظوررسانی کنیم و سریعتر به مقصد برسیم!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.