ساری- معاون اجرایی سپاه کربلای مازندران از برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی (ره) در۱۳ شهرستان استان خبر داد.

مراسم ارتحال امام خمینی در ۱۳ شهرستان مازندران برگزار می شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سرهنگ پاسدار عسگر مجیدی پنج شنبه در نشست خبری ستاد ارتحال امام راحل و قیام خونین ۱۵ خرداد اظهار کرد: نشست بصیرتی و تبیین افکار حضرت امام (ره) در مصلای شهرهای استان برگزار خواهد شد.

وی افزود: برای جلوگیری از تداخل برنامه ها با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، برنامه مذکور در شب چهاردهم خرداد و بعد از افطار برگزار خواهد شد.

رئیس ستاد ارتحال امام راحل و قیام ۱۵ خرداد سپاه کربلای مازندران با اعلام اینکه امسال بخاطر ماه مبارک رمضان، اعزام زائر به مرقد امام(ره) نخواهیم داشت، خاطرنشان کرد: ۳ هزار نفر از علاقمندان معمار کبیر انقلاب بصورت خودجوش در مراسم ارتحال شرکت می کنند.

سرهنگ پاسدار مجیدی یادآور شد: برپایی ایستگاه های صلواتی، برگزاری نمایشگاه با موضوع اندیشه امام خمینی (ره) و ارائه بسته های فرهنگی با محتوای آرمان های انقلاب و امام راحل از دیگر برنامه های سپاه کربلا به مناسبت سالگرد رحلت امام خمینی است.

وی با اشاره به اینکه ۱۴ خرداد یوم الله و از شعائر الهی است، گفت: اندیشه‌های آزادیخواهانه امام راحل باید به عنوان الگو به جهانیان معرفی و شناسانده شود.

معاون اجرایی سپاه کربلای مازندران با اشاره به اینکه تفکر امام خمینی (ره) موجب شد تا انقلاب اسلامی به سایر کشورها صادر شود، افزود: انقلاب اسلامی ایران زمینه ساز نهضت‌ها و جنبش‌های آزادی خواه در کشورهای ستمدیده شد.

سرهنگ پاسدار مجیدی به برگزاری رژه موتورسواران بسیجی مازندران به مقصد مرقد امام خمینی(ره) اشاره کرد و یادآور شد: در پانزدهمین روز ماه مبارک رمضان و در آستانه ۱۴ خرداد، ورزشکاران بسیجی استان در قالب ۳۲ دستگاه موتور، پس از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر در ستاد سپاه کربلا و احترام به ساحت شهید گمنام تدفین شده در این ستاد، با نصب تمثال شهدای مدافع حرم، رژه موتوری را به سوی تهران آغاز می کنند.

وی اضافه کرد: موتور سواران با انجام مراسم بدرقه در سپاه کربلا حرکت خود را آغاز و با عبور از شهرهای ساری، قائمشهر، سوادکوه وارد استان تهران شده و برای زیارت، راهی مرقد حضرت امام خمینی(ره) می شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.