قدس آنلاین:پرداخت تسهیلات توسعه اشتغال روستایی و عشایری در خراسان رضوی آغاز شد.

 پرداخت۲۴  میلیارد تومان اعتبار برای  ۵۸ طرح اشتغالزا درخراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین؛ معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت: تسهیلات توسعه اشتغال روستایی و عشایری به ۱۶۱ طرح در استان پرداخت خواهد شد.

مقدوری در جلسه دیدار با کارآفرینان روستایی استان که با حضور معاون توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری در مشهد مقدس برگزار شده بود؛ افزود: طی سال‌های ۹۵ و ۹۶ در مجموع ۳۳۷ طرح به بانک‌های عامل معرفی شد که از این تعداد، به ۱۶۱ طرح تسهیلات پرداخت شد.

وی گفت: بانک کشاورزی به چهار طرح به مبلغ هفت میلیارد و ۱۱۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت کرده است و از مجموع ۱۶۷ طرح معرفی شده به بانک سینا با اعتبار ۹۱ میلیارد تومان نیز ۷۷ طرح آن با اعتبار ۳۴ میلیارد تومان مصوب شده که تا کنون به ۵۸ طرح با ۲۴ میلیارد تومان اعتبار، تسهیلات پرداخت شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی افزود: در پست بانک هم ۱۰۶ طرح با ۸۴ طرح به تایید رسیده که تا کنون پنج میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان آن پرداخت شده است.

مقدوری گفت: سهمیه صندوق کارآفرینی و امید از این محل، ۱۵ میلیارد تومان بوده است؛ ادامه داد: در این مجموعه ۱۹ طرح توسعه اشتغال روستایی تایید شده که تا کنون ۱۳ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران از مشهد؛ وی افزود: با تغییر رویکرد دولت از توجه به توسعه زیربناهای روستایی به رشد اقتصادی در این مناطق، شاهد تحولات خوبی در کشور و استان بوده ایم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت: این مهم در استان با توجه به تردد زائران داخلی و خارجی به استان و جاذبه‌های توریستی فراوان و روستاهای هدف گردشگری، از اهمیت بالاتری برخوردار است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.