اهواز_ نماینده ولی فقیه در استان خوزستان اظهار کرد: مسئولان و مدیران گروه ملی، شما که وضع مالیتان خوب و خزانه هایتان پر است، پس حقوق کارکنان زحمت کش گروه ملی را سریعا پرداخت کنید.

 تمام ملت، حامیان کارگران گروه ملی هستند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین؛ آیت الله موسوی جزایری در خطبه نماز جمعه امروز ۱۱ خرداد ۹۷  عنوان کرد: رهبر انقلاب دینش را ادا کرده، هم در نصیحت و هم در زمینه حمایت از ملت، مانند حمایت از کالا و کارگر ایرانی و هم در تذکر به اجرای کردن اقتصاد مقاومتی.

او در ادامه افزود: اگر بعضی مسائل بر زمین بماند نمی توان تقصیر رهبری دانست زیرا ایشان  در همه زمینه ها و مسائل مهم‌ کشور نصیحت  و اتمام حجت کرده اند.

خطیب نماز جمعه اهواز بیان کرد: اگر در فرمایشات ایشان، شخصی مناقشه ای انجام دهد آدم سالمی نیست و کج فهمی دارد، بنابراین این موارد را باید اصلاح کنیم زیرا به صلاح دنیا و آخرت ما و باعث پیروزی ما می شود.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان بااشاره به مطالبات کارگران گروه ملی، گفت: مسئولان و مدیران گروه ملی، شما که وضع مالیتان خوب  و خزانه هایتان پر است، پس حقوق کارکنان زحمت کش گروه ملی را سریعا پرداخت کنید. از خواسته این کارکنان همه ملت حمایت می کنند زیرا این کارگران برای ملت سود، منفعت و در خدمت مردم هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.