قدس آنلاین: پلیس رژیم صهیونیستی در قدس در سومین جمعه ماه رمضان نیروهای خود را به حالت آماده باش درآورد و با تشدید تدابیر امنیتی، شهر را تبدیل به یک پادگان نظامی کرده است.

رژیم صهیونیستی قدس را به پادگان نظامی تبدیل کرد

به گزارش العالم العالم، پلیس رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه ای اعلام کرد که تدابیر لازم را برای استقرار هزاران تن از افراد خود در قدس به خصوص در بخش قدیمی پیش از آغاز سومین نماز جمعه ماه رمضان در مسجد الاقصی اندیشیده است.

انتظار می رود صدها هزار نمازگزار از قدس و مناطق اطراف و مناطق داخل فلسطین اشغالی و کرانه باختری به رغم محدودیت های اعمال شده توسط این رژیم، خود را به مسجد الاقصی برسانند.

نظامیان رژیم صهیونیستی در قدس از ابتدای ماه رمضان تدابیر امنیتی شدیدی را بر نمازگزاران در مسجد الاقصی تحمیل کرده اند.

این رژیم موانع نظامی ثابت خود را در مبادی ورودی قدس تشدید کرده و مانع ورود بسیاری از فلسطینی های کرانه باختری و غزه و مناطق ۴۸ به قدس برای ادای نماز جمعه و نماز شب در مسجد الاقصی شده است.

این رژیم، به نمازگزاران زیر چهل سال از کرانه باختری اجازه ورود به قدس را نمی دهد همچنین مانع ورود اهالی غزه به قدس برای ادای نماز جمعه در مسجد الاقصی شده است.

گفتنی است بیش از ۲۰۰ هزار فلسطینی به رغم جلوگیری این رژیم از ورود آنها به قدس، هفته گذشته در دومین جمعه رمضان در مسجد الاقصی نماز خواندند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.