قدس انلاین : مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد از سرویس‌دهی ۲۰۰۰دستگاه تاکسی در اطراف حرم مطهر رضوی ویژه شب‌های قدر خبر داد.

سرویس‌دهی ۲۰۰۰ دستگاه تاکسی در اطراف حرم مطهر رضوی
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، سید مهدی علوی مقدم با بیان این مطلب، گفت: با هدف تسهیل در تردد زائران و مجاوران و علاقه مندان به شرکت در مراسم معنوی شب‌های قدر که در حرم مطهر برگزار می‌شود، تعداد ۲۰۰۰ دستگاه تاکسی در مبادی اطراف حرم مطهر مستقر و آماده خدمت‌رسانی هستند.

وی با اشاره به آماده‌باش تاکسیرانان در سایر مسیرها، بیان کرد: همچنین ۱۰۰۰ دستگاه تاکسی خطوط ویژه و مبادی ورودی شهر شامل پایانه اتوبوسرانی، راه‌آهن و فرودگاه در شب‌های قدر به حالت آماده‌باش هستند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد ادامه داد: ۱۵۰۰ دستگاه تاکسی بی‌سیم نیز در شب‌های قدر خدمت‌رسانی ویژه دارند.

علوی‌مقدم به سرویس‌دهی صلواتی ۵۰ دستگاه ون در اطراف حرم مطهر اشاره کرد و گفت: علاوه بر این به منظور نظارت بر کیفیت خدمات و رسیدگی به شکایات، تعداد ۲۰ اکیپ گشت بازرسی به همراه ۵۰ نفر بازرس و متصدی در نقاط پرتردد شهر طی شب‌های قدر فعال هستند.

وی با بیان اینکه ۸ پایگاه پاسخگویی و رسیدگی به شکایات مردمی نیز در نظر گرفته شده، اظهار کرد: این پایگاه‌ها در محل سازمان تاکسیرانی، راه‌آهن، پایانه مسافربری، فرودگاه، میدان بیت‌المقدس، بست شیرازی، باب الجواد(ع) و شبکه‌های بی سیم مستقر است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد تاکید کرد:به منظور رفاه حال شهروندان و ارایه خدمات به شرکت کنندگان در مراسم معنوی این شب‌های مبارک، مرخصی تاکسیرانان لغو شده و ۱۳هزار دستگاه تاکسی در حالت آماده باش قرار دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.