قدس آنلاین: سرپرست معاونت اجرایی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: عملیات خط‌کشی گرم صدمتری مشهد حدفاصل میدان حافظ تا میدان امام حسن(ع) در دست اجرا است.

اجرای عملیات خط‌کشی گرم صد متری مشهد

خط‌کشی معابر و خیابان‌ها از علائم ترافیکی مهم شهر محسوب می‌شود که نقش بسزایی در کاهش سوانح رانندگی و ایمنی شهروندان داشته و به روان سازی ترافیک کمک می‌کند.

سرپرست معاونت اجرایی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: عملیات خط‌کشی گرم صدمتری مشهد حدفاصل میدان حافظ تا میدان امام حسن(ع) در دست اجرا است.

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، مهدی عظیمی با بیان این مطلب، اظهار کرد: عملیات خط کشی گرم صدمتری مشهد حدفاصل میدان حافظ تا میدان امام حسن(ع) به طول ۲۶کیلومتر به صورت رفت و برگشت در دست انجام است.

وی با اشاره به اینکه این عملیات با هدف افزایش ایمنی حرکت وسایل نقلیه صورت گرفته، افزود: خط‌کشی معابر و خیابان‌ها از علائم ترافیکی مهم شهر محسوب می‌شود که نقش بسزایی در کاهش سوانح رانندگی و ایمنی شهروندان داشته و به روان سازی ترافیک کمک می‌کند.

سرپرست معاونت اجرایی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد در ادامه، اظهار کرد: عملیات خط کشی گرم حدفاصل میدان حافظ تا میدان امام حسن(ع) از بیست و پنجم اردیبهشت‌ماه شروع شده و تا اواخر خردادماه ادامه دارد.

عظیمی اعتبار اختصاص یافته برای این منظور را یک میلیارد تومان دانسته و گفت: در صورت اختصاص اعتبار سال ۹۷، اجرای خط کشی گرم در مسیر میدان قائم به سمت میدان فجر نیز در دستور کار قرار دارد.

وی با تاکید بر اینکه ماندگاری خط کشی گرم ۱۸ ماه است، توضیح داد: بر اساس استانداردها ضرورت دارد ۵۰ درصد خط کشی اجرا شده، بعد از ۱۸ ماه قابلیت رویت داشته باشد

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.