قدس آنلاین: قائم مقام باشگاه پدیده خراسان در خصوص اولین مصاف این تیم با پرسپولیس در لیگ برتر گفت: از این بابت که افتتاحیه لیگ در مشهد است خوشحالیم و مطمئن هستیم که اتفاقات خوبی برای ما رقم خواهد خورد.

از اینکه افتتاحیه لیگ در مشهد است خوشحالیم / پدیده با تلفیقی از جوانان آینده دار و بازیکنان با تجربه راهی لیگ هجدهم خواهد شد

به گزارش قدس آنلاین مجتبی سرآسیایی ظهر جمعه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: قرعه کشی مناسبی برای پدیده انجام شد و باید بگوییم بازی آسان و ساده دیگر در لیگ برتر وجود نداشته و هر بازی حساسیت و شرایط خاص خود را دارد.

قائم مقام باشگاه پدیده خراسان گفت: قرعه کشی لیگ برتر برای ما مناسب بود و تلاش می کنیم تیمی را آماده  کنیم که مایه دلگرمی باشد.

وی افزود:امیدواریم با تمام مشکلات موجود تیمی را آماده  مسابقات کنیم که موجب دلگرمی و افتخار مردم خراسان رضوی مخصوصا مجموعه بزرگ پدیده و سهامداران و هواداران فهیم خراسانی باشد.

قائم مقام باشگاه پدیده خراسان در خصوص اولین مصاف این تیم با پرسپولیس در لیگ برتر گفت: از این بابت که افتتاحیه لیگ در مشهد است خوشحالیم و مطمئن هستیم که اتفاقات خوبی برای ما رقم خواهد خورد.

وی افزود: به هر شکل پرسپولیس قهرمان دو دوره متوالی لیگ است و بازی مقابل این تیم در هفته اول رقابت ها عیار ما را معلوم خواهد کرد. امیدوارم بازی خوبی از کار درآید و با حمایت تماشاگران مشهدی و لطف امام رضا (ع) بتوانیم نتیجه بگیریم.

سرآسیایی در خصوص انتخاب سرمربی جدید پدیده اظهار کرد: گزینه های مختلفی را در نظر داریم و قطعا در چند روز آینده سرمربی تیم را معرفی خواهیم کرد.

قائم مقام باشگاه پدیده خراسان درباره جذب بازیکن برای این تیم نیز افزود: ما رایزنی خود را با برخی بازیکنان آغاز کردیم. مهمترین بحث مان نیز حفظ تعدادی از بازیکنان فصل پیش است که در این خصوص با برخی نفرات توافق داشتیم. انشالله با تلفیقی از جوانان آینده دار و بازیکنان با تجربه، متعصب و کاربلد راهی لیگ هجدهم خواهیم شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.