به گزارش قدس:دکتر قاضی زاده هاشمی در نشست روسای مراکز و واحدهای خراسان رضوی گفت:: ذات کار دانشگاه پیام نور باید ارتقای توانمندی های علمی و مهارتی باشد.

دانشگاه پیام نورخراسان رضوی باید مرکز ارتقای علم و مهارت باشد

به گزارش قدس آنلاین؛ نشست روسای مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور خراسان رضوی با حضور دکتر قاضی زاده هاشمی نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی، مهندس سنجرانی فرماندار،   ریاست، معاونین، مدیران ستادی به میزبانی دانشگاه پیام نور سرخس برگزار شد.

دکتر سید احسان قاضی زاده هاشمی نماینده مردم شهرستان سرخس در مجلس شورای اسلامی افزود: متناسب سازی رشته، دانشجو و استاد با آمایش سرزمین بسیار حیاتی است که در سیاست های کلان دانشگاه پیام نور مدنظر قرار گرفته است و با این ظرفیت و پتانسیل بالا، ذات کار دانشگاه باید ارتقای توانمندی های علمی و مهارتی باشد.

دکتر قاضی زاده افزود: با توجه به توسعه بسیار دانشگاه پیام نور در چندسال اخیر، لازم است تا کل استان به صورت یک کل واحد دیده شود . وی با اشاره به پیگیری رییس دانشگاه پیام نور استان به منظور استفاده از ظرفیت قانونی هاب بین الملل و راه اندازی واحد بین الملل در شهرستان سرخس و توسعه رشته های ارشد افزود: به طور یقین از این پیشنهاد استقبال می کنیم  و از ان حمایت می کنیم.

وی افزود: دانشگاه پیام نور منشا اثر و خدمت است و امروز جایگاه ویژه ای در سطح کشور پیدا کرده است و انتظار ما اینست تا روند افزایش بهره وری، شتاب بیشتری بگیرد چرا که معتقدیم این دانشگاه با این پتانسیل و ظرفیت، نیازمند مدیریت ویژه اقتصادی است.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در دانشگاه پیام نور خراسان رضوی و کسب عنوان دانشگاه پیشرو در بین ۲۴ مجموعه دانشگاهی در سطح استان افزود: اقدامات شایسته، متناسب و موثری در دانشگاه پیام نور خراسان رضوی صورت گرفته است و امیدواریم خدمات و برکات حاصله ادامه یابد.

دکتر محمد علی داوریار رییس دانشگاه پیام نور خراسان رضوی نیز در ابتدای این نشست افزود: با تدبیر ریاست عالیه دانشگاه و هیات رییسه پرتلاش، امسال کارافرینی، درآمدزایی و صرفه جویی در کنار اصل کیفیت اموزش و رضایتمندی دانشجویان در اولویت کاری و استراتژی راهبردی دانشگاه قرار گرفته است و دانشگاه پیام نور خراسان رضوی نیز با همین رویکرد برنامه ها و اقدامات آتی را برنامه ریزی و بستر سازی نموده است.

وی افزود: کسب عناوین برتر علمی، آموزشی و فرهنگی دانشگاه در سال گذشته، افتتاح دانشکده حقوق و افزایش جذب دانشجو با تلاش کلیه دانشگاهیان حاصل شده است و امیدواریم این قبیل اقدامات با همراهی نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی خصوصا در تخصیص بودجه های استانی، بیش از پیش تاثیرگذار و هم افزا باشد.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.