۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۲
کد خبر: 603648

شنیده شدن نام سروش رفیعی و پیام صادقیان در اطراف باشگاه تراکتورسازی نشان می‌دهد که مالک جدید این باشگاه می‌خواهد تیم قدرتمند برای فصل آینده آماده کند.

از بازگشت صادقیان تا تراکتوری شدن سروش رفیعی

به گزارش قدس آنلاین، بعد  از این که محمدرضا زنوزی مالکیت باشگاه تراکتورسازی تبریز را در اختیار گرفت، این باشگاه با مهدی کیانی، هافبک و کاپیتان خود قراردادی را امضا کرده و روز گذشته هم محسن فروزان را به خدمت گرفت.

با این حال اسامی مختلفی در اطراف باشگاه تراکتورسازی تبریز شنیده می‌شود. برخی از این بازیکنان مثل سامان نریمانجهان، سیدی، نقی زاده و بابایی در تیم گسترش فولاد حاضر هستند و با توجه به این که هنوز مالکیت گسترش فولاد تبریز در اختیار زنوزی است، انتقال این بازیکنان به تراکتورسازی کار سختی نیست.

یکی از نام‌های جالب توجه که این روزها در حوالی باشگاه تراکتورسازی تبریز شنیده می‌شود، پیام صادقیان است. این بازیکن جوان که سابقه بازی در ماشین‌سازی و پرسپولیس را هم دارد فصل گذشته در لیگ ترکیه بود و حالا این احتمال وجود دارد که این فصل را برای تراکتورسازی توپ بزند.

دیگر نام مشهور مطرح شده برای تیم تراکتورسازی نیز هم سروش رفیعی است، بازیکنی که باشگاه پرسپولیس به دنبال برگرداندنش بود ولی با محرومیت باشگاه پرسپولیس از نقل‌ و انتقالات باید به تیم دیگری بپیوندد. سپاهان با هدایت امیر قلعه‌نویی هم این بازیکن را می‌خواهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.