شهرکرد-مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان چهارمحال وبختیاری گفت: با توجه به کاهش بارندگی ها و کاهش سهم تولید نیروگاهای آبی در تولید برق کمبود انرژی باید از طریق مدیریت مصرف برق در همه بخش ها جبران شود.

کمبود انرژی برق با مشارکت مردم در مدیریت مصرف جبران می شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان،مجید فرهزاد گفت : با توجه به کاهش بارندگی ها و کاهش سهم تولید نیروگاهای آبی در تولید برق در سال جاری با کمبود انرژی برق در سطح کشور روبرو خواهیم بود و این کمبود انرژی باید از طریق مدیریت مصرف برق در همه بخش ها جبران شود .

وی در ادامه خاطر نشان کرد : برنامه این شرکت در زمینه مدیریت مصرف در حوزه های کشاورزی ، صنعتی ، اداری ،تجاری ومشترکین خود تامین ، پیش بینی شده و این مشترکین می توانند با عقد تفاهم نامه از طرح های تشویقی شرکت توزیع نیروی برق استان بهره مند گردند.

فرهزاد در پایان از همه مردم استان خواست با توجه به افزایش دما و پیک بار مصرف برای جلوگیری از بروز خاموشی ها ، بامدیریت مصرف برق و استفاده صحیح و بهنگام ، شرکت توزیع نیروی برق را در تامین این انرژی حیاتی یاری کنند تا همه شهروندان در سطح استان و کشور از برقی پایدار بهرمند گردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.