ایلام- مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: عملیات اجرایی مسیر ایلام – مهران در منطقه کنجانچم، ۷۰ درصد پیشرفت داشته است.

پیشرفت ۷۰ درصدی عملیات اجرایی مسیر کنجانچم

سیدکمال الدین میرجعفریان در گفتگو با قدس آنلاین، با بیان اینکه راه های ارتباطی استان در حال توسعه و گسترش هستند، اظهارداشت: عملیات راه سازی در مناطق مختلف استان در حال اجرا بوده و در دو سال اخیر برابر با یک دهه، عملیات راه سازی در استان انجام گرفته است.

وی با اشاره به اینکه بهسازی مسیرهای منتهی به مهران برای تردد زوار از مهمترین دغدغه های مسئولان است، افزود: تعریض جاده های استان در مسیر تردد زوار در مسیرهای حمیل – سرابله – ایلام- مهران، ایوان – ایلام، اندیمشک – دهلران – مهران، ایلام – ملکشاهی از مسیر ترشاوه، پلدختر – دره شهر در دست اقدام است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام با اشاره به حجم بالای عملیات عمرانی در منطقه کوهستانی کنجانچم، بیان داشت: در این منطقه و در طول ۸ کیلومتر بایستی ۳ و نیم میلیون تن عملیات خاکبرداری انجام شود که معادل ۳۰ کیلومتر عملیات راه سازی در مناطق هموار و غیرکوهستانی است و شرکت خاتم الانبیا بعنوان پیمانکار در حال اجرای آن است.

میرجعفریان به مسیر ایلام – سرابله اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: در مسیر ایلام – سرابله – حمیل احداث تقاطع در محل اتصال مسیرهای قدیم و جدید نیز در دست مطالعه است و پس از اتمام مطالعه، احداث تقاطع غیرهمسطح و یا همسطح مشخص می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.