بجنورد- مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از حل شدن مشکل راه گرمه از میامی در آینده نزدیک خبر داد.

مشکل راه گرمه از میامی در خراسان شمالی حل خواهد شد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی خراسان شمالی، مصطفی زاده گفت: طی جلسه ای که در محل شرکت ساخت و توسعه زیر بناهای حمل و نقل کشور و با حضور مدیرعامل این شرکت جناب دکتر خادمی و معاونین وی مهندس کدخدازاده و مهندس نظری، شورای شهر گرمه و اینجانب برگزار شد مشکلی که سالها در شهرستان مطرح بود انشاءالله حل و فصل خواهد شد.

وی به گزینه های پیشنهادی محور میامی به سنخواست اشاره کرد و افزود: محور میامی-سنخواست در ورود به منطقه جاجرم و گرمه در فاصله ۱۱ کیلومتری دو شاخه شده است که یک شاخه به سمت جاجرم و شاخه دیگر به سمت گرمه می رود که برای احداث شاخه جاجرم، توسط فرمانداری جاجرم با شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور توافقنامه منعقد شد.

مصطفی زاده در ادامه اضافه کرد: در این جلسه مقرر شد شورای شهر گرمه هم نسبت به انعقاد توافقنامه دقیقا شبیه به توافقنامه شهر جاجرم با شرکت ساخت اقدام کند و شاخه اصلی شهر گرمه را تا سطح زیرین آسفالت برساند و شرکت ساخت نیز آسفالت این محور را انجام دهد.

ضمناً شورای شهر گرمه پیشنهاد گزینه سوم را داشتند که از بین دو شهر استان می گذرد که در صورت اخذ مصوبات استانی توسط شورای شهر گرمه و انجام توافقنامه، شرکت ساخت با انجام آسفالت مشکلی ندارد.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی در پایان اظهار داشت: صرفاً آسفالت کامل این دو شاخه اصلی شهر گرمه و جاجرم و شاخه میانی طی توافقنامه به عهده شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.