فرمانده سپاه تهران بزرگ گفت: برای برقراری امنیت مراسم سالگرد ارتحال امام(ره)، اشراف اطلاعاتی از سر مرزها تا تهران صورت گرفته و هیچ نگرانی امنیتی برای برگزاری این مراسم نداریم.

هیچ نگرانی امنیتی برای مراسم سالگرد ارتحال امام(ره) نداریم/ خروج امریکا از برجام، آخرین تیر از ترکش برای دور کردن مردم از آرمان‌های امام بود

قدس آنلاین / مینا افرازه: سردار محمدرضا یزدی فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ و فرمانده قرارگاه شهید فهمیده، صبح امروز طی سخنانی در نشست خبری خود پیرامون برنامه های ستاد ارتحال حضرت امام(ره)   اظهار داشت: برای برقراری امنیت این مراسم، اشراف اطلاعاتی از سر مرزها تا تهران صورت گرفته و در طول این مدت از توانمندی های اطلاعاتی و امنیتی و بالگردهای متنوع و تیم‌های امنیتی برای تامین امنیت استفاده کرده ایم و هیچ نگرانی امنیتی برای برگزاری مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) نداریم. فرزندان این مرز و بوم هرگونه اقدام و نقشه دشمنان ضد جمهوری اسلامی ایران را در نطفه خفه خواهند کرد و هیچ نگرانی در این باره وجود ندارد.

یزدی افزود: امسال به دلیل ماه مبارک رمضان، عمدتا از ۹ استان زائر خواهیم داشت. البته زائرین عادی از استان‌های دیگر هم در این مراسم حضور دارند.

وی گفت: برای همه زائران امکانات رفاهی ازجمله افطار و پذیرایی تدارک دیده شده است و در زمینه راهنمایی و رانندگی نیز هماهنگی با ناجا صورت گرفته و مسیر اتوبوس‌ها مشخص شده است. در زمینه اورژانس و امکانات بهداشتی نیز نهادهای دیگر با ما همکاری خواهند کرد. البته آمار زائران نسبت به سال گذشته تفاوت چندانی نکرده است.

سردار یزدی در ادامه گفت: در بعد فرهنگی هم قرار است اطلاع رسانی و اقدامات فرهنگی در دستور کار قرار بگیرد. وسایل حمل و نقل عمومی از جمله اتوبوس و نیز ایستگاه‌های مترو در حال آماده باش هستند و قرار است برای مراسم تعداد اتوبوس‌ها نیز افزایش یابد.

فرمانده قرارگاه شهید فهمیده با بیان اینکه بدنبال برخورد با هر عنصری هستیم که بخواهد مراسم را بر هم بزند، تصریح کرد: پرواز هرگونه‌ ریزپرنده و پرنده در محدوده مراسم ممنوع است و تنها درصورت هماهنگی، صداوسیما امکان پرواز و تصویربرداری را دارد.

یزدی خاطرنشان کرد: میهمانانی هم از کشورهای خارجی و سازمان‌های بین المللی در مراسم شرکت می‌کنند و مراسم نیز ساعت ۱۵ چهاردهم خرداد شروع شده و بجز رهبر معظم انقلاب سخنران دیگری نخواهد داشت.

وی تاکید کرد: طبق سنوات گذشته، مسئولیت برگزاری مراسم با قرارگاه شهید فهمیده است و امسال هم با ۲۴ کمیته و همراهی ۱۹ دستگاه دولتی و خدمات عمومی کار خود را انجام‌ می‌دهد.

وی ادامه داد: تلاش برای زدودن افکار امام(ره) توسط دشمنان چیز جدیدی نیست و الان هم با ایجاد کردن مشکلات اقتصادی می‌خواهند اصول و اهداف امام(ره) را زیر سوال ببرند اما مردم ما به مسایل منطقه‌ای آشنا هستند و جوانان ما از خیلی روسای جمهور و دیپلمات‌ها و وزرای خارجه کشورهای دیگر آگاه‌ترند، بنابراین حربه دشمنان به ثمر نخواهد نشست. دشمنان تمام نقشه‌ها و اقدامات خصمانه خود را علیه جمهوری اسلامی به کار خواهند بست، و این دشمنی آنها به دلیل ضربه بزرگی است که از تفکر و ارزش‌های انقلابی امام راحل خورده‌اند و درنتیجه اصول و چارچوب فکری برای مقابله با اندیشه‌های راستین امام ندارند.

فرمانده سپاه تهران بزرگ گفت: آگاهی مردم نسبت به موضوعات منطقه و آرمان‌های امام(ره) باعث شده که نسبت به برخی مسئولین که به وظایف خود عمل نمی‌کنند بی میلی نشان دهند.

یزدی افزود: خروج امریکا از برجام، آخرین تیر از ترکش برای مقابله با انقلاب اسلامی و دور کردن مردم را از آرمان‌های امام(ره) بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.