قدس انلاین : مسئول روابط عمومی مرکز حوادث و فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: در پی برخورد پنج خودرو سبک و سنگین در جاده سبزوار - شاهرود 9 نفر مجروح شدند.

تصادف زنجیره ای در غرب خراسان رضوی رخ داد

سعید فکور شامگاه جمعه  افزود: این حادثه ساعتی پیش در کیلومتر 77 جاده سبزوار - شاهرود رخ داد و بلافاصله عوامل امداد و اورژانس برای خدمات رسانی سر صحنه حاضر شدند.

وی گفت: پس از عملیات رهاسازی مصدومان توسط امدادگران هلال احمر شش مصدوم حادثه به صورت سرپایی مداوا شدند و سه مصدوم پس از ارائه خدمات اولیه درمانی با آمبولانس اورژانس به بیمارستان شهید بهشتی سبزوار منتقل شدند.
او ادامه داد: برای خدمت رسانی به مصدومان این حادثه بلافاصله سه آمبولانس اورژانس 115 به سرصحنه حاضر شدند و برای پشتیبانی اتوبوس آمبولانس نیز اعزام شده بود که در ادامه مسیر به سبب عدم نیاز برگشت.
26 مرکز اورژانس شهری و روستایی با 29 دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، یک موتورسیکلت آمبولانس و یک فروند بالگرد زیر نظر مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی اورژانس سبزوار فعالیت دارند.
سبزوار در فاصله 230 کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.
فرمانده انتظامی داورزن نیز گفت : شش دستگاه خودرو سبک و سنگین حوالی یکی از مسیرهای روستایی این شهرستان واقع در غرب خراسان رضوی با یکدیگر برخورد کردند.
سرهنگ سیدجمال معتمدالشریعتی افزود: طی این حادثه عصر امروز در حوالی روستای کلاهک دو دستگاه خودرو سواری و چهار دستگاه کامیون با یکدیگر برخورد کردند. یک مجروح این سانحه به بیمارستان منتقل شد.
داورزن در فاصله 310 کیلومتری مشهد واقع است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.