قدس انلاین : استاندار خراسان رضوی گفت: امروز باید تولیدات فرهنگی فاخر با رویکرد جلب مشارکت‌های مردمی در امور مختلف و خیرخواهانه تقویت شود.

بازدید استاندار خراسان رضوی از تولید سریال "مشتی باش"

علی رضا رشیدیان در جریان بازدید از پیش تولید مجموعه تلویزیونی "مشتی باش " در مشهد افزود: طی سال‌های اخیر برنامه‌های فرهنگی زیادی در مشهد برپا و اجرایی شده است، اما جای چنین برنامه‌هایی با رویکرد فرهنگی و خیرخواهانه خالی بو


وی گفت: مشهد پتانسیل بسیاری زیادی برای جلب مشارکت‌های مردمی در امور خیر را داراست و باید بیش از این بدان توجه شود.

استاندار خراسان رضوی افزود: تولید و اجرای برنامه‌هایی از این دست که مردم حضوری مستقیم در آن دارند و تسری امور خیر به جامعه خود عاملی در گسترش فرهنگ ارزشی و دینی ما بویژه سیره رضوی است.

رشیدیان گفت: تولید و انجام چنین اقداماتی حمایت می‌شود و دستگاه‌های فرهنگی هم پیگیری‌های لازم برای توسعه فعالیت‌هایی از این دست را انجام می‌دهند.

پیش تولید مجموعه تلویزیونی مشتی باش به شیوه برنامه دورهمی به کارگردانی سامان سالورو تهیه کنندگی امیرحسین کلیدری و مصطفی عادلخانی و اجرای علی اوجی در مشهد در حال انجام است و طی این برنامه میهمانی از چهره‌های شناخته شده سینما و تئاتر وغیره دعوت می‌شوند و در قالب این برنامه از ظرفیت‌ها و مشارکت افراد برای امور خیر و ترویج نیکوکاری بهره گرفته می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.