محمد جواد ابطحی بیان کرد: اینکه دولت تمام تلاش خود را برای منصرف کردن نمایندگان به کار می‌بندد تعجبی ندارد. مسئله قابل تعجب این است که این اقدام از سوی از افرادی سر می‌زند که قسم خورده‌اند بر امضای خود باقی بمانند اما آنرا پس می‌گیرند. این اقدام آنها اقدامی نامناسب است و زیبنده مجلس نیست.

اقدام نمایندگان در پس گرفتن سوال از رئیس جمهور، شوک به مابقی امضاکنندگان بود / انصراف از سوال زیبنده مجلس نبود

قدس آنلاین / مینا افرازه: محمد جواد ابطحی در مصاحبه با قدس آنلاین درباره جزئیات منتفی شدن سوال از رئیس جمهور و در انتقاد به عملکرد نمایندگانی که امضای خود را برای طرح سوال از رئیس جمهور پس گرفتند، اظهار داشت: متاسفانه ۵۰ نفر از نمایندگان با وجود اینکه قسم خورده بودند تا آخرین لحظه بر درخواست سوال از رئیس جمهور باقی بمانند اما امضای خود را پس گرفتند.

نماینده مردم خمینی شهر همچنین گفت: اقدام نمایندگان در پس گرفتن امضای خود باعث شوک به مابقی امضا کنندگان طرح سوال بود. متاسفانه افرادی امضای خود را پس گرفتند که انتظار چنین اقدامی را از هیچ کدامشان نمی‌رفت، البته با توجه به تلاش‌های آشکار و پنهانی که دولتی‌ها برای منصرف کردن امضاکنندگان سوال به کار بردند را نباید از یاد برد. چنانچه نماینده‌ای عنوان می‌کند برخی از مقامات دولتی ساعت دوازده شب به منزل ایشان رفته و مذاکراتی با این نماینده داشته‌اند تا او را مجاب کنند سوال خود را پس بگیرد.

وی در ادامه تصریح کرد: اینکه دولت تمام تلاش خود را برای منصرف کردن نمایندگان به کار می‌بندد تعجبی ندارد. مسئله قابل تعجب این است که این اقدام از سوی از افرادی سر می‌زند که قسم خورده‌اند بر امضای خود باقی بمانند اما آنرا پس می‌گیرند. این اقدام آنها اقدامی نامناسب است و زیبنده مجلس نیست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.