قزوین_ امام جمعه قزوین گفت: هجمه هایی درباره ساخت این مصلی وجود دارد و اصرار به ساخت مصلای نماز جمعه با پول بیت المال نداریم بلکه اصرار داریم برای خدمات رسانی بهتر به مردم و حفظ کرامت آنان و نیز اقامه بهتر نماز، این مصلی توسط خود مردم ساخته شود. 

اصرار به ساخت مصلای نماز جمعه با پول بیت المال نداریم

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، آیت الله عبدالکریم عابدینی شامگاه شنبه در دیدار با اهالی رسانه که در دفتر امام جمعه در استان و نماینده ولی فقیه در قزوین صورت گرفت، با بیان اینکه دفتر امام جمعه میزبان تمام اقشار مردم است و از حضور افراد با جریان های مختلف استقبال می کنیم، اظهار داشت: اصحاب رسانه نباید برای انجام رسالت و وظیفه خبری خود، منتظر اجازه مدیر یا مسئول باشد بلکه باید به هر شکل ممکن باید به وظایف خود عمل کنند و بنده در این مورد از اصحاب رسانه قزوین گلایه دارم.

وی با بیان اینکه رسانه واقعی به معنی رسانه های زمان انقلاب است که اصحاب آن در بحرانی ترین و خطرناکترین زمان کار خود را به بهترین شکل ممکن انجام داده و هیچ گاه نیز از شکنجه، تهدید و خطر نهراسیدند، افزود: رسانه نباید منتظر مسئولان باشد تا مصاحبه انجام دهد و افراد رسانه ای باید همچون آتش پاره در رصد ارزش های انقلابی، مطالبه گر و در بر ملا کردن تخلفات باشد.

امام جمعه قزوین بیان کرد: فعالیت رسانه ای که براساس رسالت الهی باشد باید به صورت جدی تر دنبال شود و با وجود فعالیت ارزشمند رسانه های انقلابی، گاها کمبودهایی در حوزه رسانه مشاهده می شود.

آیت الله عابدینی عنوان کرد: جریان رسانه از زمان تهیه خبر تا زمان انتشار آن به عنوان یک اکوسیستم است که عکس العمل مردم را کامل می کند و نشاط را به همراه دارد و هرکسی در انجام این وظیفه اش کوتاهی کند، موفق نخواهند شد؛ در حوزه رسانه باید هرکسی در حلقه خود وظیفه اش را به خوبی انجام دهد و در سلسله خبر هیچ کس نباید غایب باشد.

وی اضافه کرد: در حال حاضر توجه مردم به رسانه ها است و اهالی رسانه باید رسالت شان را در این زمینه انجام دهند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین به انتقادهایی در خصوص ساخت مصلی نماز جمعه اشاره و عنوان کرد: هجمه هایی درباره ساخت این مصلی وجود دارد و اصرار به ساخت مصلی نماز جمعه با پول بیت المال نداریم بلکه اصرار داریم برای خدمات رسانی بهتر به مردم و حفظ کرامت آنان و نیز اقامه بهتر نماز، این مصلی توسط خود مردم ساخته شود. 

آیت الله عابدینی تصریح کرد: احداث این مصلی به معنای تکمیل خدمات رسانی به مردم است و اهالی رسانه باید حواس خود را جمع کنند زیرا ساخت این مکان با گرسنگی و فقر مردم ارتباطی ندارد و ساخت مصلی نماز جمعه باید جنبه فقرزدایی و توجه به مردم باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.