قزوین_ مسوول بسیج رسانه استان قزوین گفت: آگاهی بخشی نسبت به مردم در حوزه های مختلف محقق شود.

 آگاهی بخشی به مردم در حوزه های مختلف محقق شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، محمد کشاورز شامگاه شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان قزوین که با حضور جمعی از اصحاب رسانه در دفتر امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان صورت گرفت، اظهار داشت: مقام معظم رهبری به واژه انقلابی گری تأکید ویژه دارند و اخیرا صحبت هایی را درباره انقلابی بودن داشته اند.

وی افزود: مقام معظم رهبری همواره بر اطلاع رسانی و آگاهی بخشیدن توسط اهالی رسانه تأکید داشته و فرموده اند: «مطبوعات و اهالی رسانه باید به عموم مسائل زندگی معرفت و روشن بینی در مقایسه با دیگران داشته باشند»؛ ایشان تأکید داشته اند که دست اندکاران مجموعه خبر باید دارای آگاهی بخشی باشند.

مسوول بسیج رسانه استان قزوین عنوان کرد: مقام معظم رهبری همچنین به حضور جوانان در عرصه فعالیت و تلاش و بر آزادی بیان و مطبوعات سالم که عناد و بدجنسی با نظام ندارند تأکید داشته زیرا تمامی قلم زنی های آنها موجب آگاهی بخشی به مردم و به نفع جامعه خواهد بود.

کشاورز بیان کرد: به عنوان اصحاب رسانه باید آگاهی بخشی نسبت به مردم را در حوزه های مختلف انجام دهیم و به آزادی بیانی که رهبری از نوع مناسب آن اشاره کردند، توجه داشته باشیم؛ مطبوعات سالم در هر رشته که قلم بزنند و هر فعالیتی که انجام دهند به نفع نظام قدم برداشته اند زیرا در راستای آگاهی مردم حرکت کرده اند.

وی اضافه کرد: آگاهی بخشی به مردم جزئی از وظایف اصحاب رسانه است و امروز باید بیشتر در تحقق این امر قدم برداریم و از واژه انقلابی گری دور نباشیم؛ باید اتحادی که در راستای نظام باشد را درنظربگیریم.

مسوول بسیج رسانه استان قزوین عنوان کرد: جلوگیری از تحریف خط امام خمینی (ره) از وظایف دیگر رسانه ها است و باید امام راحل را آنچنان که بود به مردم معرفی کرد؛ امروز دشمنان مقام معظم رهبری را آماج اهداف خود قرار داده و رسانه ها باید با هم متحد عقیدتی و سیاسی باشند.

کشاورز اضافه کرد: اتحاد بین رسانه ها می تواند ما را در رسیدن به اهداف انقلابی و روشنگری هدایت کند که در این راستا تاکنون کارهای خوبی صورت گرفته است و این روند باید تداوم یابد.

در ادامه این نشست رئیس خانه مطبوعات استان قزوین گفت: بیمه ای که دولت برای اهالی رسانه تدارک دیده بود در حال قطع کردن آن است و از نماینده ولی فقیه درخواست پیگیری آن را داریم.

محمدکریم کاظم پور در خصوص مدیریت های جدید استان قزوین تصریح کرد: به نظر می رسد موج جدیدی از مدیران غیربومی وارد چرخه مدیریتی این استان می شوند و یک مدیریت قومی در استان اتفاق می افتد و قومیتی در حال تدارک برای حضور در استان قزوین هستند.

خط قرمز ما، ولایت فقیه است 

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان قزوین هم در این دیدار گفت: حضور اصحاب رسانه در انقلاب نشان می دهد که انقلاب اسلامی همچنان پابرجاست اما باید توجه داشته باشیم که هجمه دشمن یک سیبل را مورد هدف قرار داده و آن، ولایت فقیه است.

حجت الاسلام روح الله فاطمی نسب مطرح کرد: مهمترین هجمه ای که دشمن علیه انقلاب وارد می کند این است که ارادت و علاقه علی گونه خود را بفروشیم و امروز هجمه ها علیه ولی فقیه بسیار است و امیدواریم همه مدافع ولی فقیه باشیم چراکه خط قرمز ما، ولایت فقیه است.

مدیر خبرگزاری فارس استان قزوین هم در این دیدار گفت: اصحاب رسانه اصحاب مظلومی هستند که غالبا ارتباط و تعامل مناسبی با نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی ندارند؛ برای نمونه برای تهیه دو سوژه خبر از جمله طرح FATF و طرح پرسش نمایندگان مجلس از ریاست جمهوری، بسیاری از نمایندگان استان ارتباطی با رسانه ها ندارند و شورای همفکری در بسیج رسانه این گلایه را از نمایندگان مجلس استان قزوین دارد.

علیرضا ضرغامی مطرح کرد: یکی از مشکلات و دغدغه های رسانه های استان، محدودیت ارتباط مسوولان با اصحاب رسانه است و اگر به آرشیو برخی از ادارات استان مراجعه شود این کمبود را می توان احساس کرد.

در ادامه این دیدار، فعالان رسانه ای، سایر مدیران رسانه ها و خبرنگاران به بیان دغدغه ها و مطالبات خود و مسائل مختلف استان قزوین پرداختند.

عدم توجه به قشر بانوان، اعتصابات کارگری، راکد ماندن تسهیلات واحدهای صنعتی، سرمازدگی و خشکسالی و توجه مسوولان به این مشکلات، انتسابات خانوادگی در آموزش و پرورش از جمله موضوعاتی بود که در این دیدار مطرح شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.