کرج - سرپرست شهرداری کرج با بیان اینکه فقط پلیس راهور در ایجاد سرعتگیرها مداخله ندارد و ارگانهایی مثل آموزش و پرورش نیز خواستار ایجاد سرعتگیر در برخی معابر برای ایمنی عبور دانش آموزان هستند، گفت: با افزایش دوربینها برای ثبت تخلف می توان از تعداد سرعتگیرها کم کرد.

ضرورت افزایش دوربین های ثبت تخلف درکرج /آمار دقیقی از تعداد پرسنل شهرداری نداریم

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، محمد رضا احمدی نژاد در شصت و دومین جلسه شورای شهر کرج که صبح امروز یکشنبه برگزار شد با پاسخ به تذکرات مطرح شده از سوی برخی اعضا شورا در نطق پیش از دستور گفت: سازمان خصوصی سازی مدیریت پسماند چندی است درمحل ساختمان این سازمان مستقر است و به تخلفات رسیدگی می کند لذا گزارش تکمیلی در آینده نزدیک به شورا ارائه می شود.

وی در خصوص اعلام تعداد نیروهای مدیریت شهری گفت: تعدادی از نیروهای شهرداری در حال ریزش و تعدادی دیگر درحال جایگزینی هستند بنابراین آمار تعداد پرسنل که سقف قراردادهای آنها مشخص باشد در دست نیست اما در آینده نزدیک بصورت گزارش دقیقتر ارائه خواهد شد.

احمدی نژاد درادامه در خصوص پارک محدوده باغستان وسوال برخی اعضا در خصوص انعقاد قرارداد سازمان ها با برخی اشخاص  گفت: در گذشته اختیارات گسترده ای برای هیئت مدیران مناطق قائل شده بودیم که این اختیاررا داشتند که برای اجرای برنامه ها مجوزات خود را با مناقصه برگزار می کردند.

وی ادامه داد: با تغییر رویکرد و الزام به اینکه مناقصات سازمانها حتما بایستی تحویل شهرداری مرکز شود اما برخی اقدامات در سازمانها همچنان به روال گذشته انجام می شود ولی تذکر اکید به مدیران داده شده تا این رویه اصلاح شود.

سرپرست شهرداری کرج در خصوص تعدد سرعتگیرها در سطح شهر گفت: مصوبات شورای اسلامی در خصوص حجم سرعت گیرهای سطح شهر پیگیری شده است، این در حالی است که فقط پلیس راهور دراین امر مداخله ندارد و گاها ارگانهایی مثل آموزش و پرورش نیز خواستار ایجاد سرعتگیر در برخی معابر برای ایمنی عبور دانش آموزان هستند و اصرار بر این امر دارند.

وی با بیان اینکه اصراری نیست حتما سرعتگیر برای کاهش سرعت باشد و این رویکرد را بایستی تغییر داد، افزود: باید دوربینهای ثبت تخلفات بیشتری در سطح شهر برای کنترل سرعت خودروها جانمایی شود.

احمدی نژاد در پایان گفت: متاسفانه سیستم زیرساختی کلانشهر کرج ضعیف بوده و درنهایت شهرداری کرج را درموضوعات مختلف مقصر می دانند اما با افزایش دوربینها برای ثبت تخلف می توان از تعداد سرعتگیرها کم کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.