قزوین_  فرمانده انتظامی استان قزوین از گروگانگیری در تبریز و رهایی گروگان در کمتر از ۸ ساعت در یک عملیات منسجم خبر داد.

گروگانگیرهای تبریزی در قزوین به دام افتادند

ب️ه گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس استان قزوین، سردار مهدی محمودی در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: مأموران پلیس آگاهی شهرستان بوئین زهرا در پی کسب خبر از منابع و رصد اطلاعاتی از وقوع یک مورد گروگانگیری در تبریز مطلع شدند.

️ وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع و همچنین براساس اطلاعات دریافتی مبنی بر اینکه آدم ربایان قصد انتقال گروگان از محور بوئین زهرا به یکی از استان های شرقی کشور را دارند، بلافاصله چند تیم مجرب از کارآگاهان پلیس آگاهی و مأموران انتظامی برای عملیات رهایی گروگان تشکیل شد.

 فرمانده انتظامی استان قزوین تصریح کرد: مأموران با انجام اقدامات تخصصی و استقرار در مبادی ورودی شهرستان حین کنترل محورهای مواصلاتی، یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ و یک دستگاه سمند مورد استفاده گروگانگیران را در محور دانسفهان - بوئین زهرا شناسایی کرده و برای هماهنگی با سایر تیم ها و انجام عملیات به تعقیب و مراقبت نامحسوس خودروها پرداختند.

 سردار محمودی با بیان اینکه رانندگان خودروها بعد از مسافتی تعقیب نامحسوس، متوجه حضور پلیس شده و بلافاصله تغییر مسیر داده و متواری شدند، گفت: بلافاصله موضوع به تمام تیم ها اطلاع رسانی و خودرو پژو ۴۰۵ توسط ۲ واحد عملیاتی مستقر در محورها متوقف شد و راننده و ۳ سرنشنین خودرو را که قصد فرار داشتند با شلیک چند گلوله دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان قزوین عنوان کرد: مأموران بلافاصله بعد از دستگیری گروگانگیرها و بازرسی از خودرو، گروگان ۳۷ ساله را که در صندوق عقب خودرو ۴۰۵ محبوس و از ناحیه دست و پا دچار جراحت شده بود را آزاد کردند.

وی یادآور شد: دیگر خودرو متعلق به گروگانگیر ها نیز توسط چند واحد گشت در محور بوئین زهرا - سگز آباد متوقف و راننده و سرنشین خودرو دستگیر شدند.

 این مسئول خاطرنشان کرد: با دستگیری ۶ گروگانگیر و رهایی گروگان، تمام متهمان به همراه ۲ دستگاه خودرو به مقر پلیس منتقل شدند.

 فرمانده انتظامی استان قزوین عنوان کرد: در بازجویی انجام شده توسط کارآگاهان، متهمان علت گروگانگیری را اختلاف حساب بین فروشنده موادمخدر در یکی از استان های شرقی و فرد گروگان گرفته شده اعلام کردند.

 سردار محمودی در پایان تصریح کرد: متهمان با تشکیل پرونده راهی مرجع قضائی شدند.

کشف کالای قاچاق به ارزش ۲۵۰ میلیون ریال در شهرستان البرز 

️ فرمانده انتظامی شهرستان البرز از کشف ۲ هزار و ۱۹۴عدد اقلام بهداشتی و لوازم ورزشی قاچاق در یک عملیات پلیسی خبر داد. 

 سرهنگ سهراب خسروی اظهار داشت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز مأموران یگان امداد این فرماندهی حین کنترل خودروهای عبوری در عوارضی آزاد راه قزوین – کرج به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

️ وی اضافه کرد: مأموران انتظامی در بازرسی از خودروی مذکور یک هزارو ۱۹۴ عدد انواع اقلام بهداشتی و یکهزار عدد انواع لوازم ورزشی خارجی قاچاق کشف و دو نفر نیز در این خصوص دستگیر شدند.

 فرمانده انتظامی شهرستان البرز افزود: متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ خسروی با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش اقلام کشف شده را ۲۵۰ میلیون ریال اعلام کردند، گفت: نیروی انتظامی شهرستان البرز مبارزه با قاچاق کالا را از اولویت های کاری خود قرار داده و طرح مبارزه با قاچاق کالا همچنان ادامه خواهد داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.