یاسوج- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: مشترکانی که در ساعات اوج مصرف افزایش مصرف داشته باشند جریمه می شوند.

اعمال جریمه برای مشترکان پرمصرف/اجرای طرح خاموشی درساعات اوج مصرف

به گزارش قدس آنلاین، داوود راهزادی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: همچنین افراد دارای کاهش مصرف نیز مشمول پاداش هایی در محاسبات قبوض خود خواهند شد.

وی با بیان اینکه در سال گذشته افزون بر ۱۰ میلیارد ریال به منظور پرداخت پاداش هزینه شد، گفت: این اعتبار برای اعمال مشوق برای صنعتگران و کشاورزان استان که الگوی مصرف بهینه را اجرا کرده بودند، هزینه شده است.

راهزادی اظهار داشت: در تابستان سال جاری نیز در صورت رعایت نشدن الگوی مصرف برق توسط مشترکان استان در ساعات اوج مصرف طرح خاموشی اجرا می شود.

وی افزود: در این طرح در ساعات اوج مصرف یعنی  ۱۲ ظهر تا ۱۵ عصر و ۱۹عصر تا ۲۳ شب برق قطع می شود.

راهزادی تاکید کرد: این امر در راستای پایداری برق و جبران میزان کاهش برق تولیدی در استان انجام می شود.

وی مدیریت مصرف و اجرای طرح خاموشی را دو برنامه برای کاهش مصرف برق عنوان کرد و گفت: در راستای کاهش مصرف برق در استان تفاهم نامه ای با دستگاه های اجرایی، کشاورزان، صنعتگران و بخش های تجاری و خانگی منعقد شده و در این تفاهم نامه مقرر شده که در ساعات اوج مصرف از وسایل برقی پرمصرف استفاده نشود.

راهزادی تصریح کرد: در راستای اجرای این تفاهم نامه باید پمپاژهای چاههای کشاورزی و مجتمعهای آبرسانی و ماشین آلات واحدهای تولیدی در حوزه های آب آشامیدنی، آب کشاورزی و باغها نیز در ساعات اوج مصرف برق خاموش شوند.

منبع: مهر 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.