بشرویه- مراسم سوگواری ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و ایام شهادت حضرت علی(ع) ظهر امروز با حضور محبان حضرت علی (ع) و عاشقان روح الله شهرستان بشرویه در محل مصلی نماز مسجد جامع میدان برگزار شد .

مراسم سوگواری سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در بشرویه

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بشرویه ،مراسم سوگواری ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و ایام شهادت حضرت علی(ع) ظهر امروز با حضور محبان حضرت علی (ع )و عاشقان روح الله شهرستان بشرویه در محل مصلی نماز مسجد جامع میدان برگزار شد .

"حجت الاسلام شریفی" کارشناس مذهبی و روحانی اعزامی طرح هجرت ماه مبارک رمضان در این مراسم با تسلیت ایام شهادت امیرالمومنان علی (ع) و ارتحال جانگداز امام راحل ؛با اشاره به شخصیت برجسته حضرت علی(ع) بیان کرد:حضرت علی (ع) نسخه منحصر به فردی است که دنیا دیگر نظیر او را ندیده است، آنچنان که در شجاعت ،بردباری، عدالت، مردانگی ،ولایتمداری و دین داری بی نظیر است.

کارشناس مذهبی و سخنران مراسم تصریح کرد: حضرت علی (ع) با شجاعت تمام در شامگاهی که می دانست افرادی برای کشتن پیامبر به خانه او می آیند، بر بستر حضرت محمد(ص) خوابید و جانفشانی کرد و این فقط یک نمونه از اوج شجاعت و فداکاری این امام همام است.

شریفی افزود:حضرت علی (ع) در زهد،علم،سیاست،دیانت،ایستادگی در برابر ظلم بی نظیر است و باید مسلمانان با پیروی از سیره امام علی(ع) ،شیعیان واقعی راهش باشند.

وی با اشاره به اینکه امام راحل با پیروی از سیره امیرالمومنان توانست حکومت فاسد شاهنشاهی ۲۵۰۰ ساله را به یاری مردم سرنگون کند بیان کرد:اگر عنوان می کنند که حکومت پهلوی سلطنتی" فاسد "بود،حقیقتا به معنای واقعی اینچنین بود و مملکت مسلمانان را به دست کسانی سپرده بودند که علاوه بر اینکه از سوادی بهره نبرده بودند بلکه بجز ظلم و جنایت و فساد اخلاقی و اقتصادی درباری و برباد دادن سرمایه های کشور هیچ دستاوردی نداشتند.

کارشناس مذهبی  با اشاره به اینکه باید در جاده ولایت فقیه که امام راحل آن را ترسیم کرده اند حرکت کنیم بیان کرد: اگر به دنبال حل مشکلات هستیم نیاز به همت بلند،اعتماد به نیروی داخلی و ایجاد وحدت زیر چتر ولایت داریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.