ایلام- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با بیان اینکه حرکت امام در برقراری حکومت اسلامی، تبعیت از اسلام و قرآن بود، گفت: امام خمینی با انقلاب اسلامی، عدالت علوی را برقرار کرد ونمادی از حکومت علوی را به دنیای کنونی نشان داد.

امام خمینی(ره) با انقلاب اسلامی، عدالت علوی را برقرار کرد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، همزمان با اولین شب از لیالی قدر و در سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره)، مراسم اکرام ایتام و نیازمندان مددجوی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام و با مشارکت دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی برگزار شد. 

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین محمدنقی لطفی با اشاره به اینکه ظلم ستیزی در برابر ظالمان جهان و مستکبران ازمهمترین ویژگی های شخصیتی امام راحل بود، اظهارداشت: امام تمام قد در مقابل آمریکا که نماد استکبار جهانی است، ایستادگی کرده و توانست انقلابی را تشکیل دهد که الگوی آزادی خواهان جهان شود.

وی با تأکید بر اینکه راه امام خمینی همچون اندیشه حضرت علی (ع) از بین رفتنی نیست، ادامه داد: حضرت علی در طول  دوران حکومت خویش، عدالت را برقرار کرد و نامه ایشان به مالک و اشتر سرلوحه حکومت جمهوری اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با اشاره به ساخت زائرسرای ایلامیان درمشهد مقدس، افزود: در این زمینه متأسفانه از بقیه استان ها عقب افتاده ایم و حق مردم را است که زائرسرایی درخور شأن داشته باشند.

حجت الاسلام  لطفی به پیشرفت ۱۵ درصدی زائر سرای ایلامیان در مشهد مقدس اشاره کرد و بیان داشت: این زائرسرا در ۸ طبقه طراحی شده و امیدواریم که با اهتمام مسئولین این پروژه سریعتر به اتمام برسد.

وی با اشاره به کمک ۸ میلیارد تومانی استاندار ایلام برای تسریع در تکمیل این پروژه، یادآور شد: سالانه ده ها هزار نفر از مردم استان به آستان مقدس رضوی مشرف می شوند و وجود زائرسرا برای مردم محروم ومستضعف استان به شدت احساس می شود.

فرصت خادمی امام رضا(ع) در ایلام مهیا شده است

مسئول دفترنمایندگی آستان قدس رضوی در استان ایلام نیز در این مراسم با بیان اینکه در این شب عزیز فرصتی فراهم شده تا همگام با زائران رضوی، در این مکان بر سر سفره اکرام رضوی قرار بگیریم، گفت: رهبر معظم انقلاب به تولیت جدید آستان قدس رضوی تأکید داشتند که فعالیت های آستان تنها به استان خراسان محدود نشود و در مناطق محروم خدمات آستان مقدس رضوی توسعه یابد.

علی اصغر شریفی راد با بیان اینکه با افتتاح دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان ایلام فرصت خادمی امام رضا(ع) در استان فراهم شده است، اظهارداشت: این دفتر در کنار کمیته امداد امام خمینی (ره)، به درمان، اشتغال و خودکفایی مددجویان کمک می کند و هدف این دفتر محرومیت زدایی از اقشار محروم جامعه است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.