حریف تیم ملی فوتبال ایران در بازیهای تدارکاتی که انجام داده است آمار خوب و قابل دفاعی از خود برجای گذاشته است.

آمار خیرکننده حریف تیم ملی ایران در جام جهانی/ واقعا باید نگران مراکش بود!

به گزارش قدس آنلاین، تیم ملی فوتبال مراکش یکی از حریفان ایران در بیست و یکمین دوره رقابت های جام جهانی است و برای کسب نتایج قابل قبول در این رویداد بازیهای تدارکاتی زیادی را انجام داده است. این تیم در آخرین دیدار تدارکاتی اش موفق شد اسلواکی را با نتیجه 2 بر یک شکست دهد. 

مراکشی ها قبل از این نیز دیدارهایی را برای آماده سازی بیشتر انجام داده بودند. نکته جالب در مورد این تیم 17  بازی بدون شکست بودن آنها در بازیهای گذشته است. دیدار با اسلواکی هفدهمین نبرد بدون باخت مراکشی ها در بازی های اخیرشان بوده و بعد از  ١٧ دیدار بدون باخت باید به مصاف تیم ملی ایران و شاگردان کارلوس کی روش بروند.

تیم ملی مراکش باید در نخستین دیدار خود در رقابت های جام جهانی روز 25 خرداد در سنت پتروزبورگ به مصاف تیم ملی ایران برود. مراکشی ها با پرتغال و اسپانیا هم همگروه هستند و باید به مصاف این دو تیم هم برود. 

این در حالی است که کارلوس کی روش با کمترین بازی تدارکاتی تیمش را برای حضور در جام جهانی آماده کرده است. این تیم تنها یک دیدار جدی برابر ترکیه داشت و بازی با یونان و بعد از آن کوزوو هم لغو شد. تیم ملی ایران فقط یک بازی دیگر با لیتوانی خواهد داشت که روز 18 خرداد در روسیه برگزار می شود.

تیم ملی فوتبال ایران شرایط بسیار سختی در بیست و یکمین دوره رقابت های جام جهانی خواهد داشت. این درحالی است که مردم و علاقمندان به فوتبال هم توقع زیادی از این تیم دارند و امیدوارند ایران مراکش را ببرد و برابر پرتغال و اسپانیا هم نتایج خوبی کسب کند. 

اما واقعیت فوتبال این است که بدون بازی تدارکاتی و شرایطی که تیم ملی ایران دارد گرفتن نتیجه حتی از مراکش هم سخت و دشوار خواهد بود. این تیم بازیکنان با کیفیت زیادی دارد و توانسته نتایج قابل قبولی را هم رقم بزند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.