ساری- مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران گفت: کتابداران و کتابخوانان مازندرانی در سالروز رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی به تبیین شخصیت آن پیر فرزانه پرداختند.

کتابداران مازندرانی به تبیین شخصیت امام خمینی (ره) پرداختند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی مازندران، آرزو ولیپور اظهار کرد: نشست های کتاب خوان در کتابخانه های عمومی ۲۲ شهرستان با هدف معرفی بهترین کتاب هایی که شخصیت امام خمینی(ره) را معرفی می کنند، برگزار شد.

وی اضافه کرد: سیره و شخصیت امام خمینی(ره) و روش و منش ایشان که با رهبری خویش، انقلابی عظیم را رقم زد، باید بیشتر و بهتر به نسل های بعد معرفی شود چرا که ایشان نماد، هویت و اصالت انقلاب اسلامی و الگوی تمام عیار ملت و مسئولین ایران برای همیشه خواهند بود.

مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران با بیان اینکه تالیف کتاب های خوب جهت شناخت بیشتر امام خمینی بحث مهمی است که در این سال ها به نسبت خوب انجام شده است، تصریح کرد: بحث مهم تر از تالیف کتاب، مطالعه کتاب های خوب در این زمینه از سوی عموم مردم است چرا که این شناخت باید در متن مردم اتفاق بیفتد و یکی از بهترین شیوه های حاصل شدن این شناخت، همان مطالعه است.

ولیپور افزود: اهالی کتاب، نخبگان و دست اندرکاران فرهنگ در زمینه معرفی کتاب های مناسب باید با جدیت ورود کنند و زمینه را برای مطالعه آثار فاخر، بیش از پیش فراهم آورند.

وی با اشاره به نشست های کتاب خوان که طی آن کتابخوانان، کتاب های خوب خوانده شده را به اشتراک می گذارند، یکی از مهمترین گروه های مخاطب این نشست ها را نوجوانان دانست و گفت: نوجوانان، آینده سازان ایران اسلامی هستند و آنها بدون شناخت عمیق از شخصیت حضرت امام، راهی دشوار را پیش رو خواهند داشت و امیدواریم بتوانیم با برگزاری این نشست ها، سهمی در تربیت صحیح مدیران آینده داشته باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.