مدیرعامل باشگاه ذوب آهن بار دیگر تاکید کرد بازیکنان این تیم جایی نمی روند و فوتبالشان را در اصفهان دنبال می کنند.

مدیرعامل ذوب آهن: بازیکنان ما فروشی نیستند

به گزارش قدس آنلاین، سعید آذری درباره نقل و انتقالات تیم ذوب آهن عنوان کرد: اولین بحث ما در جلسه ای که با امید نمازی داشتیم این بود که داشته های خود را حفظ کنیم و بعد بر اساس نیازهایی که داریم یارگیری را شروع کنیم. الان هم با اکثر بازیکنان خود تمدید کرده ایم و به زودی کارمان را در بحث جذب بازیکن شروع خواهیم کرد.


وی درباره مسائلی که پیرامون جدایی محمدرضا حسینی و مرتضی تبریزی وجود دارد، بیان کرد: ما از روز اول موضع مان را اعلام کردیم و الان هم بار دیگر تکرار می کنم که هیچ بازیکنی از ذوب آهن فروشی نیست. اینطور که نمی شود ما بازیکن را از لیگ یک بیاوریم، پرورش بدهیم ، هزینه کنیم و حالا که موقع بهره برداری از او رسیده تیم های دیگر آنها را بردارند و ببرند. پس مطمئن باشید حسینی و تبریزی و بقیه هیچ جا نمی روند و در ذوب آهن به فوتبالشان ادامه می دهند.


مدیرعامل ذوب آهن با اشاره به حضور رشید مظاهری در لیست نهایی تیم ملی بیان کرد: رشید مظاهری مزد زحمات خود را گرفت. او می تواند در تیم های بزرگ اروپا بازی کند و با این روحیه جنگندگی که دارد قطعا دروازه بان بزرگ تری می شود. امیدوارم کاروان تیم ملی هم در جام جهانی موفق باشد. نمی خواهم انتظارات را بالا ببرم اما بچه های ما مرد میدان های سخت و بزرگ هستندو انشاءالله سربلند خواهیم شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.