قدس انلاین : مالک باشگاه مشکی‌پوشان می‌گوید این تیم مشتریان پر و پاقرصی در خارج از خراسان رضوی دارد اما تا پایان ماه مبارک رمضان صبر می‌کنیم تا امتیاز از استان خارج نشود.

عباسی: تا پایان ماه رمضان بیشتر صبر نمی‌کنیم
 
محمدرضا عباسی ، در خصوص آخرین وضعیت تیم مشکی‌پوشان برای حضور در رقابت‌های لیگ یک اظهار کرد: بعد از سقوط به لیگ یک اتفاقاتی افتاد که دیگر به این نتیجه رسیدیم نمی‌توانیم مسیر را ادامه دهیم.
وی افزود: سیاه‌جامگان به واسطه قرابت و نزدیکی با ابومسلم، تیم ریشه‌دار فوتبال ایران و خراسان هواداران زیادی دارد و به احترام همین هواداران است که در تلاشیم تیم را در مشهد حفظ کنیم. مشتریانی از بوشهر، مازندران و حتی خراسان جنوبی داریم که صحبت‌های اولیه هم با آنها انجام شده‌است، اما همه چیز را به بعد از پایان ماه مبارک رمضان موکول کرده‌ایم.
عباسی تصریح کرد: اعلام کردیم که تیم را به استانداری واگذار می‌کنیم تا انها بر اساس وعده‌هایی که داده‌بودند، تصمیم‌گیری کنند اما تا این لحظه هیچ اظهار نظری از سوی مسئولان استانداری صورت نگرفته‌است. در خصوص انتقال امتیاز تیم به تربت حیدریه هم به این نتیجه رسیدیم که این اتفاق شدنی نیست.
وی با انتقاد از کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال کشورمان تصریح کرد: علی عباسی مالک واقعی باشگاه سیاه‌جامگان است، چطور و به چه حقی آقایان در فدراسیون سه سال ایشان را محروم کرده‌اند؟ از خود مشهد و از دل همین شهر، دوستان ما به تهران اطلاعات اشتباه دادند تا این حکم رقم بخورد. درد ما همین است و در این ۷ سالی که تیمداری کردیم بارها فهمیدیم که از خود مشهد به ما آسیب زده‌اند.
مالک باشگاه مشکی‌پوشان اظهار کرد: چطور می‌توانیم مثبت فکر کنیم وقتی بلافاصله پس از سقوط تیم به لیگ پایینتر این احکام صادر می‌شود؟ چند وقت از بازی ماشین‌سازی سیاه‌جامگان گذشته که تازه حکم صادر می‌شود؟
عباسی با اشاره به انتقاداتی که به نحوه تیمداری خانواده‌اش در فوتبال می‌شد، گفت: قبول داریم که در طول این سال‌ها اشتباهاتی داشته‌ایم، اما امروز که اعلام کردیم برای بقای مشکی‌پوشان و فوتبال خراسان حاضریم تیم را واگذار کنیم و کنار برویم، توقع داریم از تمامی منتقدان، به ویژه پیشکسوتان، رسانه‌ها و ...، که امروز کار را به دست بگیرند و بگویند حالا که خانواده عباسی نیستند تا ولو با اشتباه تیمداری کنند، چه بر سر فوتبال خراسان خواهدآمد؟ آیا باز هم کسی پیدا می‌شود که از جیب خرج کند و با دست خالی به جنگ بخش دولتی برود؟
وی در رابطه با حمایت شهرداری مشهد و سایر ارگان‌ها از تیم مشکی‌پوشان افزود: مدتی قبل درخواست کردیم تا با شهردار محترم مشهد دیداری داشته‌باشیم اما پاسخی به این درخواست داده‌نشد، استانداری هم هیچ صحبتی نکرده‌است. این تیم مال مردم مشهد است و توقع داریم تمامی مسئولانی که از مردم حرف می‌زنند و در شعارهایشان چندی پیش حرف از حمایت از فوتبال می‌زدند، امروز پای کار بیایند. یک تیم فوتبال علاوه بر ورزش، یک فعالیت فرهنگی است. تیم سیاه‌جامگان از روز نخست تا اخرین روز، روی سینه بازیکنانش نام ائمه نقش بسته‌بود، این برای شهری مذهبی آیا اتفاق کمی است؟

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.