قدس انلاین : نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: ما نسبت به رفتار افرادی که مذاکرات پنهانی می‌کنند و می‌خواهند بر ظرفیت نظامی و موشک‌های بالستیک ما مذاکره ‌کنند، نگرانیم.

اظهارات نماینده مشهد درباره مذاکرات پنهانی
 حجت‌الاسلام نصرالله پژمان‌فر در همایش بزرگ "سیره علوی در عصر خمینی" که در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد، با بیان اینکه دین در زندگی بشر کاربرد زیادی دارد، گفت: بعضی‌ها دین را جریان حداقلی می‌دانند و آن را در حوزه مسائل شخصی و فردی و تنها رابطه انسان با خدا می‌دانند، اما این نگاه حداقلی به دین است.

وی افزود: دین مجموعه باورها و برنامه‌هایی است که سعادت انسان را رقم می‌زند و این برنامه‌ها قطعا در طول سعادت دنیا به سعادت آخرت می‌رسد و به این معنی است که اگر در دنیا به سمت سعادت حرکت کنیم در آخرت هم به سعادت می‌رسیم.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باورهای دینی بر سه بخش است، تصریح کرد: همه باورهای دینی بر سه بخش عقائد، اخلاق و احکام است که هدف همه آنها دنیاست و در بین دنیا آخرت را هم رقم می‌زند.

پژمانفر خاطرنشان کرد: امام راحل وقتی در سال ۴۲ قیام کردند، دنیایی که به بن‌بست رسیده بود را به دین و اسلام دعوت کرد، او دین خواهی و دعوت به اسلام را به جهانیان معرفی کرد و امروز در تمام دنیا اسلام‌خواهی موج می‌زند.

وی تصریح کرد: امروز اسلام‌هراسی و تخریب چهره مسلمانان برای این است که از رشد اسلام‌خواهی می‌ترسند و این کاری است که امام راحل انجام داد.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امروز جریان آمریکا و استکبار در مقابل اسلام به زانو در آمده‌اند و اسلام روز به روز گسترش پیدا کرده است و بیشترین نامی که امروز در دنیا نامگذاری شده است، اسم محمد نام پیامبر(ص) است.

پژمانفر ادامه داد: مهمترین ویژگی امام(ره) این بود که به مردم تکیه می‌کردند و مردم از نظر ایشان محور بودند، مردم کمک کردند انقلاب پیروز شد، جنگ پیروز شد، مردم تمامی تهدیدها را تبدیل به فرصت کردند و در مقابل تمامی فتنه‌ها و تهدیدها ایستادند.

وی با بیان اینکه دشمنان بین شکاف اجتماعی و شکاف بین مردم و رهبری سرمایه‌گذاری کردند، گفت: اکنون قصه برجام برای همان کسانی است که آب و اقتصاد و معیشت مردم را به آن گره زده بودند، اما امروز سر به زیر دارند و با کمال پررویی می‌گویند می‌خواهند برجام را با اروپایی‌ها ادامه ‌دهند.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: اگر آن روز جلوی آنها گرفته می‌شد امروز می‌گفتند ما می‌خواستیم کشور رشد کند اما نگذاشتند، امروز هزینه‌های زیادی به کشور تحمیل کردند و مثلا از عوامل بازدارنده کشور ما ذخائر اورانیوم بود که ۱۱ تن و ۸۰۰ کیلوگرم داشتیم، اما امروز فقط ۱۷۰ کیلوگرم داریم.

پژمانفر خاطرنشان کرد: امروز در کمال پررویی مذاکرات پنهانی انجام می‌دهند من چندین بار تذکر دادم از این دولتی که پنهان‌کار است و با دشمنان ما مذاکره پنهانی می‌کند نگرانیم.

وی ادامه داد: ما نسبت به رفتار افرادی که مذاکرات پنهانی می‌کنند و می‌خواهند برای ظرفیت نظامی و موشک‌های بالستیک ما مذاکره ‌کنند، دلواپسیم.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نباید اجازه دهیم شکاف اجتماعی بین مردم اتفاق بیفتد و راه نجات فقط اعتماد به رهبری است، گفت: دولتی که بخواهد فرمایشات رهبری را زیر پا بگذارد و در حرف از ایشان حرف بزن، برای ما ارزشی ندارد و این پیام همه بسیجیان،خانواده‌های شهدا، رزمندگان و متدینین ملت است.

پژمانفر خاطرنشان کرد: عده‌ای امروز پیام ناامیدی می‌دهند اما اینها حرف است، هرچند انتقاداتی وارد است اما این کشور با اقتدار جلو می‌رود و پشتوانه قوی به نام مردم دارد.

گفتنی است؛ همایش بزرگ "سیره علوی در عصر خمینی" با حضور ۲ هزار نفر از چهار گردان امام حسین(ع) از لشکر ۵ نصر به همراه خانواده‌های آنها برگزار شد که وظیفه حراست از حرم مطهر رضوی دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.